بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد | صفحه ۲۵ | طاقچه
کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت آنه کلوز

بریده‌هایی از کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

۳٫۷
(۱۷۶)
هنگامی که شروع به نوشتن اهداف خود می‌کنید، مغز انواع مواد فکری جدید را برای شما ارسال می‌کند: ایده‌های نوآورانه و پرانرژی برای برنامه‌ریزی و گسترش آن آرزوها. این خبر خوبی است. و حالا خبر بد: اگر برنامه‌ای برای ثبت و مرور آنها ندارید، بهترین برنامه‌ها و ایده‌ها را فراموش خواهید کرد. طوفان‌های ناگهانی بینش‌ها از راه می‌رسند و به سرعت می‌روند.
erfan erfan
۲. سه سؤال در مورد زندگی خود مطرح کنید، آنها را بنویسید، تا کنید، و به طور تصادفی در پاکت‌های شماره‌گذاری شده قرار دهید. در طی یک دوره چند روزه یا حتی چند هفته‌ای، مراقبه کنید، سپس به جستجوی داستان بپردازید و داستان کوتاهی بنویسید درباره آنچه که همیشه نظرتان را جلب می‌کند یا به ذهنتان خطور می‌کند. بعد از اینکه داستان را نوشتید، یکی از پاکتها را باز کنید و ببینید به چه سؤالی پاسخ داده‌اید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این روش، کتاب شهود عملی لورا دی را بخوانید.
erfan erfan
۱. نوشتن در صبح زود وسیله‌ای مناسب برای تبلور خواسته‌های شماست. ساعت را برای پانزده دقیقه قبل از بیدار شدن عادی‌تان کوک کنید و به محض بیدار شدن شروع به نوشتن کنید. کاغذ و قلم را درست کنار رختخواب بگذارید، با حالت خواب‌آلودگی افکار مبهم و نامعلوم خود را بنویسید. اگر چشمانتان صدمه دیده است، در مورد سوزش چشم خود بنویسید، اگر می‌خواهید دوباره به خواب بروید، در مورد آن بنویسید. این امر مانند حرکات کششی در زمان گرم کردن قبل از شروع ورزش، مهم است، زیرا بعد از نوشتن چیزهایی که می‌خواهید درباره‌شان شکایت کنید، قلم شما حرکت می‌کند و به شما جهت مفید و درست را نشان می‌دهد.
erfan erfan
RAS مانند یک سیستم فیلتر مغز است. نوشتن آن، فیلتر را تنظیم می‌کند. همه چیز شروع به پدیدار شدن می‌کند - این موضوع مربوط به سیستم فیلتر شماست. اگر قبلاً هرگز صاحب هوندا نبوده‌اید و یک هوندا آبی خریداری می‌کنید، ناگهان متوجه وجود هوندای آبی در تمام شهر خواهید شد. شاید تعجب کنید که این همه هوندای آبی از کجا آمده‌اند؟ اما همه آنها در آنجا بودند. شما فقط به آنها توجه نکرده بودید. هدف گذاشتن در نوشته مانند خرید هوندای آبی است.
erfan erfan
در انتهای ساقه مغز، تقریباً به اندازه انگشت کوچک، گروهی از سلولها قرار دارند که وظیفه آنها مرتب‌سازی و ارزیابی داده‌های دریافتی است. این مرکز کنترل به سیستم فعال‌کننده شبکه‌ای (RAS) معروف است. RAS چیزهای فوری را به قسمت فعال مغز شما ارسال می‌کند و افراد غیرمجاز را به ناخودآگاه می‌فرستد. RAS مغز را جهت آگاهی بیدار می‌کند و آن را هوشیار نگه می‌دارد - درست به همان اندازه‌ای که کودک شما در شب طوری گریه کند، که صدایش در سراسر راهرو، می‌تواند شما را از یک خواب عمیق بیدار کند. RAS صداهای غیرمعمول شب را ارزیابی می‌کند
erfan erfan
سریع بنویسید. زیاد، در یک صفحه تأمل نکنید. اگر احساس می‌کنید که یک هدف گران‌قدر یا دور از ذهن دارید، در هر صورت، آن را بنویسید و یک ستاره در کنار آن قرار دهید. این یک هدف زنده است.
erfan erfan
در ابتدا یک تناقض به نظر می‌رسد، اما گاهی آنچه که باید رها کنیم، چیزی است که آن را با تمام وجود می‌خواهیم.
Forest ♂️
اولین کتابم با عنوان «روی دو سمت مغزتان بنویسید» مشکلات به تعویق انداختن و پرداختن به اضطراب نوشتن را مشخص و بررسی می‌کند.
خواندن و عمل با هم

حجم

۲۷۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۷۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۲۴
۲۵
صفحه بعد