بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول (خلاصه کتاب) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول (خلاصه کتاب) اثر لوئیز ال. هی

بریده‌هایی از کتاب ۲۱ روز تا رسیدن به تحول (خلاصه کتاب)

۴٫۰
(۳۴)
هر وقت عصبانی می‌شوید یعنی تاکید می‌کنید که عصبانیت بیشتری در زندگی می‌خواهید. اگر احساس می‌کنید که زندگی چیزی که لیاقتتان است را به شما نمی‌دهد هرگز به آن نخواهید رسید. تا زمانی که تفکر و گفتارتان را تغییر ندهید، هیچ چیز درست نخواهد شد. ممکن است شخصی بگوید" موفقیت من در حال بهبودی است" و همزمان فکر کند که "اوه، چه احمقانه! چه کسی با حرف پیشرفت کرده؟" چه اتفاقی می‌افتد؟ او هرگز پیشرفت نمی‌کند چون عبارت منفی را باور دارد.
مهسا
وقتی شروع به مثبت فکر کردن کنید، از حجم افکار منفی وحشت می‌کنید اما نگران نباشید در برخورد با آنها بگویید" این فکر قدیمی‌است و من دیگر به آن اهمیت نمی‌دهم" بعد یک فکر مثبت را جایگزین آن کنید.
michoki
هر وقت عصبانی می‌شوید یعنی تاکید می‌کنید که عصبانیت بیشتری در زندگی می‌خواهید
AMiR
افرادی که سخت به چیزی دست پیدا می‌کنند، موفق ترین فرد در آن زمینه هستند.
متینه
افرادی که سخت به چیزی دست پیدا می‌کنند، موفق ترین فرد در آن زمینه هستند.
♥ нαмє∂ ♥
عبارت‌های تاکیدی برای اعتماد به نفس یکی از بزرگترین موانع هنگام گفتن عبارات کلیدی، فکر به این است که "من به اندازه کافی خوب نیستم " که به این معناست که شما لیاقت چیزهای خوب را ندارید. از این عبارت‌ها برای تبدیل بی ارزش بودن به ارزشمند بودن استفاده کنید و اعتماد به نفستان را بالا ببرید: ● من انتخاب می‌کنم که احساس خوبی در مورد خودم داشته باشم. ● من با مسئولیت پذیری به دنیا نگاه می‌کنم ● در دنیای من همه چیز عالی است. ● من شگفت انگیزم و احساس بسیار خوبی دارم و از زندگی سپاسگزارم.
مهسا
وقتی کوچک بودید بدون اینکه نگران باشید همه چیز را دوست داشتید و آنها را دست یافتنی می‌دانستید. اما با بزرگتر شدن همه آن احساس خوب از بین رفت.
Neda
افراد بسیاری هستند که خودشان را دوست ندارند. غافل از اینکه دوست داشتن خود یکی از رمزهای موفقیت است. لحظه ای را تصور کنید که کاری برای خودتان انجام داده اید و از خودتان راضی هستید، چه می‌شود؟ انگار دنیا به رویتان می‌خندد همه اتفاق‌های خوب سر راهتان قرار می‌گیرد. اما لحظه ای را فکر کنید که از خودتان عصبانی هستید، دائما غر میزنید و جمله من خوب نیستم را تکرار می‌کنید چه خواهد شد؟ دنیا همان کاری را می‌کند که شما می‌خواهید یعنی حس عصبانیت و اتفاقات بد بیشتر.
سعید
● هر روز چیزی جدید یا روشی جدید برای انجام کارهای قدیمی‌پیدا می‌کنم
Mehdi Infinity
اولین قدم برای تغییر، باور است. پس از همین لحظه حتی با خودتان هم افکار منفی نداشته باشید. به افکار شادی آور فکر کنید. باور کنید که به همین سادگی است. امروز، در همین لحظه افکارتان را تغییر دهید. قطعا زندگی شما یک شبه تغییر نمی‌کند اما اگر این کار را هر روز تکرار کنید، احساسات شما تغییر کرده و شکل مثبت به خود می‌گیرند و بعد از مدتی تغییرات را کاملا حس خواهید کرد.
متینه

حجم

۴۰٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۴۰٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۹,۸۰۰
۴,۹۰۰
۵۰%
تومان