بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کلیدهای موفقیت در نامزدی، عقد و ازدواج | طاقچه
کتاب کلیدهای موفقیت در نامزدی، عقد و ازدواج اثر محمد صادقی سیار

بریده‌هایی از کتاب کلیدهای موفقیت در نامزدی، عقد و ازدواج

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۰ رأی
۳٫۹
(۱۰)
روزمرگی قاتل عشق است. اگر زندگی یکنواخت و راحتی هم داشته باشید. گاهی شکستن این یکنواختی کمک کننده است. حتی‌انجام‌کارهای احمقانه هم ممکن است زمانی ویژه و خاطره‌انگیز باشند. در نهایت آنچه عشق را در ارتباط زنده نگه می‌دارد رشد و تعالی در عشق است.
عارف کربلای زاده
هرگز از این کلمات استفاده نکنید. نمی‌دانم چرا دیگر نظرم را جلب نمی‌کنی زیرا این حرف بنیان وجودی طرفین را به هم می‌ریزد.
عارف کربلای زاده
سفره دلتان را همان ماههای اوّل، در برابر همسرتان باز نکنید. او برای شنیدن هر رازی باید امتحان راز داری بدهد اگر چه همسر انسان نزدیک‌ترین فرد به انسان می‌باشد امّا ضرورتی ندارد از تمامی اسرار و رازهای زندگی تان باخبر شود.
Mohammad76
در هنگام گفتگو با همسرتان با نهایت دقت به مطلب وی گوش فرا داده و آن گونه عمل نمایید که گویی جز وی و سخنانش، به موضوع دیگری توجه ندارید و از انجام عملی که مغایر با حالت توجه باشد خودداری کنید.
fsmehrabifs
نهم فروردین نوع برداشت و توقع از جایگاه ویژه فرد در زندگی زناشویی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بدین معنا که زن و شوهر درباره وظایف و مسئولیتهای یکدیگر در رابطه زناشویی وحدت نظر داشته باشند و نه مردسالاری و نه زن‌سالاری بلکه حق‌سالاری حاکمیت داشته باشد.
کاربر ۲۳۹۹۹۵۶
عشق بزرگترین افسون زندگی است
عارف کربلای زاده
نگهداری عشق و استمرار آن از پدید آوردن آن مشکل‌تر است. این بحث را قبول دارم که خوشبخت بودن بسیار مطلوب است، ولی خوشبخت ماندن و سعادتمند زندگی کردن ارزشمندتر است. چون عشق و علاقه سرمایه‌ای گرانبهاست، حق دارید ناراحت و نگران از دست رفتن آن باشید.
عارف کربلای زاده
معجون عشق: توجه، محبت، قدردانی، سه بار سه دقیقه از معجون عشق به معشوقتان بخورانید، تا قلب و روح او را سیراب کنید، سپس ببینید که چگونه مقابل دیدگان شما از خوشحالی، رضایت و احساس خوشبختی خواهد درخشید.
seemorgh
سختی یا آسانی زندگی تا حد زیادی بسته به نگرش و اندیشه‌های مرد در یک زندگی دارد و پیشرفت یک زندگی تا حد زیادی به میزان کمال‌طلبی و داشتن اندیشه‌های والا در مرد است، مردی که اندیشه‌های سست، جهانی کوچک و خلقی تنگ دارد زندگی با او نیز به همان میزان دارای سختی و گرفتاری بیشتری است.
seemorgh

حجم

۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد