بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب دیدار با ملائک: زندگینامه و خاطرات سردار شهید جلیل ملک‌پور | طاقچه
کتاب دیدار با ملائک: زندگینامه و خاطرات سردار شهید جلیل ملک‌پور اثر گروه نویسندگان

بریده‌هایی از کتاب دیدار با ملائک: زندگینامه و خاطرات سردار شهید جلیل ملک‌پور

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۸ رأی
۵٫۰
(۸)
خوشا آنان که با عشق خمینی شهادت را پذیرفتند و رفتند خوشا آنان که در هنگامه مرگ به جای گریه خندیدند و رفتند خوشا آنان که از پیمانه حق شراب عشق نوشیدند و رفتند خوشا آنان که با شوق فراوان حریم دوست بوسیدند و رفتند والسلام جلیل ملک‌پور ۶۲/۲/۱۲
fatemeh
زندگی میدان معامله است. انسان چیزی از دست می‌دهد و چیزی به دست می‌آورد. باید همیشه ببینیم که چه داده‌ایم و چه گرفته‌ایم. میدان معامله دنیا مثل تیغ دولبه است. یک لبه به سمت انسان و دیگری به سمت مقابل است. اگر معامله درست و در راه خدا باشد لبه تیغ، مسیر مقابل ما را باز می‌کند و راه را می‌گشاید. اما اگر این معامله صحیح نباشد لبه تیغ به سوی ما برمی‌گردد و زندگی ما را تباه می‌کند.
Zohr
جلیل می‌گفت:‌ فشارهایی که در این سال بر انقلاب ما وارد شد اگر بر هر کشور دیگری وارد شده بود آن را نابود می‌کرد. اما این مملکت متعلق به امام زمان (عج) است. نایب آقا که ولی‌فقیه است در رأس مملکت قرار دارد. همه این فشارها با عنایت آقا برطرف شد.
باب الجواد
بعد ادامه داد: من خیلی برای این عراقی‌ها ناراحت می‌شم. این‌ها به خاطر اسلام باید با مستکبرها بجنگند نه با ما، من حتی برای این‌ها استغفار می‌کنم! اما چه کنیم که جنگه، اگر ما این‌ها رو نکشیم اون‌ها ما رو می‌کشند.
باب الجواد

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد