بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زبان بدن: روانشناسی حرکات بدن انسان | طاقچه
کتاب زبان بدن: روانشناسی حرکات بدن انسان اثر سید خشایار کیافر

بریده‌هایی از کتاب زبان بدن: روانشناسی حرکات بدن انسان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲۱ رأی
۴٫۰
(۲۱)
زبان بدن جزئی از تکامل بشر است. اما از جنبه‌های بسیار دیگری از رفتار بشر، ترکیبی دقیق از عوامل محیطی (یادگیری و اجتماع) و ژنتیکی (وراثتی) است که میزان تأثیر آن‌ها هنوز ناشناخته باقی مانده است.
دهقان غذاخوار
زبان بدن انسان می‌تواند شامل ۷۰۰، ۰۰۰ حرکت مختلف باشد. خانم‌ها به طور غریزی در درک و بکارگیری زبان بدن نسبت به مردان توانایی بالاتری دارند و ریزبینی ذاتی آن‌ها در دیدن نکات ریز سبب ایجاد شهود زنانگی گردیده است. از این رو است که مردان معمولاً قادر به فریب زنان خود نیستند ولی زنان به راحتی می‌توانند همسران خود را فریب دهند.
پ. و.
صورت شما کتابی است که مردمان میتوانند از آنچیز عجیب بخوانند. ولیلام شکسپیر
پ. و.
چشم‌های ما عضوی بسیار مهم برای انتقال علامت‌های غیر کلامی ما به دیگر افراد است. همه ما چشم افراد دیگر را می‌خوانیم، بدون اینکه بدانیم چگونه و یا چرا. به نظر می‌رسد این توانایی غریزی باشد.
mahdi79
تأثیر حیرت آور بکارگیری زبان بدن را حتی تصور کنید؛ بوسیله آن شما قادر خواهید بود احساسات درونی افراد را حتی اگر مستقیماً آن را بیان نکنند، تفسیر کنید. همچنین می‌توانید رفتارهای خود را با موقعیت تطبیق دهید. باعث خواهید شد تا مردم شما را دوست بدارند و به شما اعتماد کنند. کاری که این زبان می‌تواند انجام دهد از عهدهٔ کلمات خارج است.
پ. و.

حجم

۵۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۵۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد