بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قوانین روابط موفق | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب قوانین روابط موفق اثر باربارا دی‌آنجلیس

بریده‌هایی از کتاب قوانین روابط موفق

۳٫۷
(۴۰)
قانون (۱۴): در مورد احساسات خود با دیگران صادق باشید. صادق نبودن در دراز مدت هرگز مؤثر واقع نمی‌شود و به موفقیت نمی‌انجامد پس اصلا چرا آن را امتحان کنید؟!
Golam
بزرگ‌ترین فایده‌ی استفاده از قوانین واقعی آن است که هر بار از آن‌ها استفاده می‌کنید مردان مشکل ساز و نامناسب به شیوه‌ای اتوماتیک و خودکار از زندگی‌تان می‌شوند یا این که خودشان با پای خودشان بیرون می‌روند. چرا؟ چون قوانین واقعی مردان نامناسب را ناراحت می‌کند و دست آن‌ها را رو می‌نماید!!
:-)
همان گونه با مردها رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند
کاربر ۸۷۸۹۲۱
مشکلی که درباره‌ی بازی کردن در روابط صمیمی وجود دارد این است که پایه و اساس اغلب بازی‌ها فریبکاری و حیله‌گری، پنهان کاری و رقابت است. اگر تنیس بازی کنم دوست ندارم حریفم بداند که می‌خواهم توپ را به کدام نقطه از زمین او بفرستم. هرگاه شطرنج بازی می‌کنم دوست دارم از حریفم مهره‌های بیش‌تری بگیرم. فریبکاری، پنهان کاری و رقابت‌جویی ممکن است در بازی تنیس و شطرنج بسیار طبیعی و مجاز باشند اما به زندگی عشقی شما تعلق ندارند.
آبرنگ
چهار قانون عشق: قانون شماره‌ی:۱ هدف از زندگی، ازدواج کردن و یافتن شوهر نیست. هدف و مقصود از زندگی، رشد و تحول شخصی است. به طوری که به زنی مهربان، راضی، واقعی که می‌توانید باشید تبدیل شوید. قانون شماره‌ی:۲ یگانه هم و غم شما از زندگی نباید این باشد که مردی برای خود بیابید باید به دنبال آن باشید تا مردی را که برای «خود واقعی» شما مناسب است پیدا کنید. قانون شماره‌ی:۳ همین که مرد مناسب برای «خود واقعیتان را یافتید یگانه هدف و سعی شما نباید این باشد که او را وادار سازید تا تعهد نهایی و همیشگی را به شما بدهد. به جای آن می‌بایست به دنبال آن باشید تا رابطه‌ای سالم و مبتنی بر عشق و مهربانی و احترام متقابل و دو جانبه را با او پی ریزی کنید. قانون شماره‌ی:۴ همین که رابطه‌ای سالم، واقعی و برخاسته از احترام دو جانبه و متقابل را پایه‌ریزی کردید تعهدی مبتنی بر عشق و علاقه نیز به شیوه‌ای طبیعی میان شما شکل خواهد گرفت. به زودی قوانین واقعی را به شما معرفی خواهم کرد. اما می‌توانید تفکر مبتنی بر قوانین قدیمی را از همین الان جانشین تفکر مبتنی بر قوانین واقعی کنید. در زیر جدولی است که در این باره به شما کمک خواهد کرد:
mghf
چنان چه به راستی خود را دوست داشته باشید و برای خود احترام و عزت‌نفس قائل باشید هرگز احساس نمی‌کنید مجبورید بخش‌هایی از خود را سانسور کنید
🌟
و در پایان «قوانین واقعی» را به همه‌ی مردهایی هدیه می‌کنم که می‌خواهند مردی واقعی باشند و زنی واقعی را برای خود بیابند که فکر و ذهنی سالم و صادق و قلبی صاف و پاک و مهربان داشته باشد تا بتوانند به او و عقل و عشقش اعتماد کنند.
🌟
شماره‌ی:۴ همین که رابطه‌ای سالم، واقعی و برخاسته از احترام دو جانبه و متقابل را پایه‌ریزی کردید تعهدی مبتنی بر عشق و علاقه نیز به شیوه‌ای طبیعی میان شما شکل خواهد گرفت.
ترنم
زیرا محور مرکزی تصمیم‌ها، حرکت‌ها و رفتارهایتان بر اساس احترام، برابری و انصاف بنا شده است.
🌟
قانون شماره‌ی:۳ همین که مرد مناسب برای «خود واقعیتان را یافتید یگانه هدف و سعی شما نباید این باشد که او را وادار سازید تا تعهد نهایی و همیشگی را به شما بدهد. به جای آن می‌بایست به دنبال آن باشید تا رابطه‌ای سالم و مبتنی بر عشق و مهربانی و احترام متقابل و دو جانبه را با او پی ریزی کنید
🌟

حجم

۴۵۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

حجم

۴۵۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان