بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب شاهرخ حر انقلاب | طاقچه
کتاب شاهرخ حر انقلاب اثر گروه نویسندگان

بریده‌هایی از کتاب شاهرخ حر انقلاب

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۹از ۳۰۳ رأی
۴٫۹
(۳۰۳)
عبادت ده جزء دارد که نُه جزء آن به دست آوردن روزی حلال است
F313
من هر زمان در زندگی و در امور درسی مشکلی پیدا کنم به حرم حضرت معصومه (س) می‌روم و نماز قضا برای شاهرخ می‌خوانم. باور کنید بارها امتحان کرده‌ام. نماز می‌خوانم و به نیابت از شاهرخ زیارت می‌کنم. از حرم بیرون نیامده مشکل من برطرف می‌گردد...
رستمی
راه توبه برای همهٔ بندگان حضرت حق باز است حتی اگر بسیار گناه کرده باشند.
F313
شما ایمانتون ضعیفه، شما یا به خاطر بهشت، یا ترس از جهنم نماز می‌خونی، اما راه درست اینه که همهٔ کارها برای خدا باشه!!
F313
اگر بتوانیم روزی حلال و پاک برای خانواده فراهم کنیم، مقدمات هدایت آن‌ها را مهیا کرده‌ایم
F313
برشما باد به نماز شب حتی اگر یک رکعت باشد؛ زیرا انسان را از گناه باز می‌دارد و خشم پروردگار را خاموش می‌کند و سوزش آتش را در قیامت دفع می‌نماید.
F313
گفت: دقت کردید، شاهرخ خیلی تغییر کرده! سید با تعجب پرسید: چطور؟! گفت: همیشه لباس‌های گلی و کثیف داشت. موهاش به هم ریخته بود. مرتب هم با بچه‌ها شوخی می‌کرد و می‌خندید اما حالا! سید هم برگشت و نگاهش کرد. در تاریکی هم مشخص بود. سر به زیر شده بود و ذکر می‌گفت. حمام رفته بود و لباس نو پوشیده بود. موها را هم مرتب کرده بود. سید برای لحظاتی در چهرهٔ شاهرخ خیره شد. بعد هم گفت: از شاهرخ حلالیت بطلبید، این چهره نشون می‌ده که آسمونی شده. مطمئن باشید که شهید می‌شه!
هنرمند هنردوست
«قدمی نیست که به سوی نماز جمعه برداشته می‌شود، مگر اینکه خدا آتش را بر او حرام می‌کند.»
F313
می‌خواستم وارد صحن اسماعیل طلایی شوم. یک‌دفعه دیدم کنار درب ورودی، شاهرخ روی زمین نشسته. رو به سمت گنبد. آهسته رفتم و پشت سرش نشستم. شانه‌هایش مرتب تکان می‌خورد. حال خوشی پیدا کرده بود. خیره شده بود به گنبد و داشت با آقا حرف می‌زد. مرتب می‌گفت: خدا، من بد کردم. من غلط کردم، اما می‌خوام توبه کنم. خدایا منو ببخش!
alimafi
فردا صبح رسیدیم مشهد. مستقیم رفتیم حرم. شاهرخ سریع رفت جلو، با آن هیکل همه را کنار زد و خودش را چسباند به ضریح! بعد هم آمد عقب و یک پیرمرد که نمی‌توانست جلو برود را بلند کرد و آورد جلوی ضریح.
alimafi

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۴صفحه بعد