بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ‌‫درجه ۱ باشید (انتخاب کن ، عمل کن، نترس و تفاوت‌های بزرگ خلق کن) | صفحه ۱۶ | طاقچه
کتاب ‌‫درجه ۱ باشید (انتخاب کن ، عمل کن، نترس و تفاوت‌های بزرگ خلق کن) اثر ابراهیم علی عزیزی

بریده‌هایی از کتاب ‌‫درجه ۱ باشید (انتخاب کن ، عمل کن، نترس و تفاوت‌های بزرگ خلق کن)

انتشارات:انتشارات پلک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۵۰ رأی
۴٫۰
(۵۰)
به هیچ‌وجه با دشمن خوشبختی خود سازش نکنید. بدانید هر چیزی که حق شادی و کامیابی را از شما بگیرد دشمن شما محسوب می‌شود.
صابر
ما چیزی به عنوان فکر بیکار نداریم. افکار تلاش می‌کنند تا به صورت واقعیت، در زندگی تجلی یابند. وقتی شروع به فکر کردن در مورد چیزی می‌کنید آن چیز شروع به اتفاق افتادن می‌کند. سلامتی، ثروت، شادی، غم، فقر، معنویت، این‌ها چیزهایی است که در افکار شما وجود دارند سپس در زندگی بیرونی شما ظاهر می‌شوند. تجربه‌های شما از محیط اطراف زندگی، افکارتان را شکل می‌دهد، افکار شما احساسات شما را شکل می هند و احساسات شما منجر به عمل شما می‌شود و در نهایت عمل شما زندگی شما را شکل می‌بخشد. این چرخهٔ زنجیره‌ای به هم متصل، به‌طور خلاصه در این عبارت خلاصه می‌شود که " فکرت را عوض کن تا زندگی‌ات عوض شود."
صابر
هر بذری که در خاک بکارید، همان را درو می‌کنید. به همین ترتیب درخاک حاصلخیز اندیشه‌ها و افکار خود هرچه بکارید، همان را برداشت خواهید کرد. اگر خواهان عشق ثروت، موفقیت و شادی هستید، بی تردید باید در خاک افکار و اندیشه‌های خویش تصورات زیبا را کاشت. زندگی شما می‌تواند غنی و زیبا و دلنشین باشد اگر با اندیشه‌های زیبا و امید بخش آن را آبیاری کنید.
صابر
تحقیقات نشان می‌دهد که وضعیت زندگی افرادی که اهداف خود را می‌نویسند بهتر از افرادی است که هدف‌های خود را فقط در ذهن خود نگه می‌دارند.
صابر
توانایی یک مرد با نیروی بازوی آن محک نمی‌خورد؛ این قدرت ایمان و اراده اوست که معیارحقیقی کامیابی و قدرت او محسوب می‌شود.
صابر
قدرت خداوند بالاترین قدرت‌ها است. موفقیتی را که خداوند با ایمان شما بنا سازد، هیچ قدرتی توان نابود کردنش را ندارد. در درون انسان، قدرت ظهور اراده الهی وجود دارد. باقدرت ایمانی که در خوددارید، می‌توانید بر هر محدودیتی چیره شوید و شاهد تجلی شکوفایی دنیای الهی بیرون از زندگی خویش باشیم. رمز موفقیت شما در کاری است که به انجام آن ایمان دارید.
صابر

حجم

۴۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۴۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۵
۱۶
صفحه بعد