بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اسب سیاه | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب اسب سیاه اثر تاد رز

بریده‌هایی از کتاب اسب سیاه

امتیاز:
۳.۳از ۴۵ رأی
۳٫۳
(۴۵)
زمانی که دست به اقدام جسورانه‌ای می‌زنید، به جهان اعلام می‌کنید: «من دارم به این سمت می‌روم.»
soheil.bidmeshki
مغلطهٔ استعداد به‌راستی همان اصل معروف کتاب مزرعهٔ حیوانات جرج اورول است: «همهٔ حیوانات با هم برابرند؛ اما بعضی از حیوانات از بقیه برابرترند.»
soheil.bidmeshki
سرنوشت زاییدهٔ شانس و تصادف نیست؛ بلکه محصول انتخاب است. نباید منتظر سرنوشت ماند؛ باید آن را به دست آورد
Ali
زمانی که تصمیمات خودتان را می‌گیرید و با سرعت خودتان حرکت می‌کنید، زمان اهمیتش را از دست می‌دهد؛ چون با هر قدمی که برمی‌دارید، رضایت درونی خودتان را بیشینه می‌کنید که در نهایت منجر به بیشینه‌شدن سرعتتان در مسیر تکامل و بالندگی خواهد شد.
محسن م.تراکمه
زمان به‌تنهایی شما را به تکامل و بالندگی نخواهد رساند. تصمیم‌های شما هستند و نه تیک‌وتاک ساعت که شما را به‌سوی تکامل و بالندگی پیش می‌رانند.
محسن م.تراکمه
در ذهنیت اسب سیاه، زمان امری نسبی است.
محسن م.تراکمه
چه در روبیک سرعتی و چه هر زمینهٔ دیگری، بهترین راهبرد برای رسیدن به تکامل و بالندگی وجود ندارد؛ فقط بهترین راهبرد برای شخص شما وجود دارد.
متفکر‌ِ مردم گریز
باوجوداینکه عصر نوظهور شخصی‌سازی نویدبخش آینده‌ای روشن است، ممکن است دگرگون‌کننده و ترسناک هم باشد. وقتی با چنین تحول اجتماعی عظیمی مواجه می‌شویم، اغلب غریزهٔ ما می‌خواهد به امنیت روش‌های قدیمی پناه ببرد؛ یعنی وعده‌های آشنای عصر استانداردسازی. حتی اگر روش‌های قدیمی پاسخ‌گوی نیازهای ما نباشند، حداقل آشنا و پیش‌بینی‌پذیرند. اما استفاده از فرمول قدیمی دیگر راهبرد مطمئنی نیست؛ بلکه بدون‌شک ما را از دیگران عقب می‌اندازد.
Aysan Rigi
در پیمان استانداردسازی، اعتماد به آمار و ارقام کاملاً منطقی به نظر می‌رسد و شاید حتی عاقلانه باشد؛ اما برای دست‌یافتن به موفقیت شخصی‌سازی‌شده، عاملی سمی و مهلک است.
متفکر‌ِ مردم گریز
وقتی به جای انتخاب فعالانه دست به گزینش منفعلانه می‌زنیم، شکاف بین هویت فردی ما و قالب استاندارد، به ریسکی تمام‌عیار تبدیل می‌شود.
متفکر‌ِ مردم گریز

حجم

۳۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۳۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان