بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب معصومه (ع) | طاقچه
کتاب معصومه (ع) اثر نرجس شکوریان فرد

بریده‌هایی از کتاب معصومه (ع)

انتشارات:عهد مانا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴ رأی
۴٫۳
(۴)
بانوی مهربان قم، پناهگاهی است برای تمام کسانی که پناهی جز مادر ندارند و درد یتیمی مادر را چشیده‌اند و لذت و محبت نوازش‌گونه‌اش را دریافت کرده‌اند...
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸
حرم نه فقط جای زیارتی برای خوبان که راهی برای درماندگان، پناهی بر دل شکستگان، امیدی برای بی‌کسان است!
M
تنها درِ باز میان تمام خانه‌های دربستهٔ شهر، درِ حرم است...
M
حرم نه فقط جای زیارتی برای خوبان که راهی برای درماندگان، پناهی بر دل شکستگان، امیدی برای بی‌کسان است! می‌ایستی مقابلشان و نم اشک را تقدیم چشمانت می‌کنند تا بغضت رها شود و آرام‌تر شود، سر به دیوار می‌گذاری و می‌شوند سنگ صبورت تا شروع به کلام کنی. سرزنشت نمی‌کنند، نصیحت نمی‌کنند، دلت را دست می‌گیرند و از آلودگی‌ها پاک می‌کنند. رازداری می‌کنند و همراهی؛ و تو سبک‌تر از همیشه بر می‌گردی به زندگی، و کاش برنگردی سمت هیچ اشتباهی! تنها درِ باز میان تمام خانه‌های دربستهٔ شهر، درِ حرم است...
M
رسول‌خدا (ص) فرمود: بهترین شما، بهترینتان با خانواده است و من بهترین شما با خانواده هستم. جز کریمان زنان را تکریم نکنند و جز انسان‌های پست زنان را تحقیر ننمایند.
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸
ای زن خود بفهم و به همه زن‌هایی که تو نماینده آنهایی اعلام کن که مسئولیت تربیت فرزندان و شوهرداری خوب که چشم شوهر در بیرون به گناه گشوده نشود و گوشش در بیرون منزل به گناه و آهنگ باطل و دستش به خیانت باز نشود معادل همه آن فضایل است که برای مردان برشمردی، اگر زنان خواهان ثواب و تقرب الهی‌اند و اگر فروع دین تعبدی است و ذات اقدس الهی مصالح ما را بهتر از ما می‌شناسد آن خدایی که زنان را شش سال زودتر از مردان مکلف کرد و به حضور پذیرفت چنین دستور داده است که خانواده اصل است.
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸
دنیای کنونی حجاب را از زن می‌گیرد تا به شکل وسیلهٔ سرگرمی به بازار بیاید و غریزه را تامین کند، و چنین زنی دیگر معلم عاطفه نیست.
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸

حجم

۶۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۶۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
۹,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد