بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هیچ وقت دروغ نگو | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب هیچ وقت دروغ نگو اثر فریدا مک‌فادن

بریده‌هایی از کتاب هیچ وقت دروغ نگو

انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۴.۱از ۲۷۳ رأی
۴٫۱
(۲۷۳)
گلوریا اولین نفری نیست که در موقعیت‌های مختلف می‌گوید من زیادی لاغر و استخوانی هستم. مثل یک اسکلت. نمی‌دانم چطور ممکن است یک نفر فکر کند وضعیت بدنی من به او ربط دارد. حتی در حد جواب دادن به حرفش هم برای نظرش احترامی قائل نمی‌شوم.
n re
انزوا لزوماً خطرناک نیست.
Farhadmarch
‫«ادرین!» لبخندی با دیدن من روی صورتش نقش می‌بندد، هر چند هنوز موبایلش را کنار نگذاشته است. «حالت چطوره؟» ‫حالت چطوره؟ بی‌مصرف‌ترین عبارت دوکلمه‌ای در دنیای ارتباطات. هیچ‌کدام از کسانی که این را می‌پرسند نمی‌خواهند جوابش را بدانند و هیچ‌کدام از کسانی که جوابش را می‌دهند حقیقت را نمی‌گویند. «خوبم پیج.»
کاربر ۴۶۵۰۲۳۲
«مرد فوق‌العاده‌ای بود! دوست‌داشتنی و باهوش بود و از تمام نقص‌هام چشم‌پوشی می‌کرد. نه، ازشون چشم‌پوشی نمی‌کرد... ازشون خوشش می‌اومد. من رو با همهٔ نقص‌هام دوست داشت.»
sahar1370326
چطور ممکن است یک نفر فکر کند وضعیت بدنی من به او ربط دارد. حتی در حد جواب دادن به حرفش هم برای نظرش احترامی قائل نمی‌شوم.
Farhadmarch
انسان‌ها با رد شدن راحت کنار نمی‌آیند. زمانی که نیاکانمان شکارچی و غارتگر بودند، برایشان تبعید شدن از قبیله با حکم مرگ فرقی نداشت. برای همین، رد شدن برای انسان بسیار دردناک است.
mary
شادی نتیجهٔ چیزی که می‌گیریم نیست، نتیجهٔ چیزیه که می‌بخشیم.
لوبیای خوش خنده`
از دیدگاه تکاملی، زن‌ها از نظر تولیدمثل از مردها باارزش‌ترند. به‌هرحال، ما هر بار فقط یک بار می‌توانیم باردار شویم، درحالی‌که مردها می‌توانند آزادنه هر چقدر بخواهند بذرشان را پراکنده کنند. در نتیجه، پستانداران مذکر باید با پیشکش کردن هدایا دسترسی به مؤنث‌ها را «به دست بیاورند».
mary
حالت چطوره؟ بی‌مصرف‌ترین عبارت دوکلمه‌ای در دنیای ارتباطات. هیچ‌کدام از کسانی که این را می‌پرسند نمی‌خواهند جوابش را بدانند و هیچ‌کدام از کسانی که جوابش را می‌دهند حقیقت را نمی‌گویند. «خوبم پیج.»
eameli
ولی غافل‌گیری ناخوشایندی نیست. درست برعکسش.
Farhadmarch
شادی نتیجهٔ چیزی که می‌گیریم نیست، نتیجهٔ چیزیه که می‌بخشیم
میم الف
انسان‌ها با رد شدن راحت کنار نمی‌آیند. زمانی که نیاکانمان شکارچی و غارتگر بودند، برایشان تبعید شدن از قبیله با حکم مرگ فرقی نداشت. برای همین، رد شدن برای انسان بسیار دردناک است. در تحقیقاتی که در آن‌ها از اف. ام. آر. آی استفاده می‌شود نشان داده می‌شود که هنگام رد شدن و درد فیزیکی واقعی، یک قسمت مغز فعال می‌شود. بعضی از مردم با رد شدن بهتر از بقیه کنار می‌آیند.
n re
حالت چطوره؟ بی‌مصرف‌ترین عبارت دوکلمه‌ای در دنیای ارتباطات. هیچ‌کدام از کسانی که این را می‌پرسند نمی‌خواهند جوابش را بدانند و هیچ‌کدام از کسانی که جوابش را می‌دهند حقیقت را نمی‌گویند.
saeedeh
حالت چطوره؟ بی‌مصرف‌ترین عبارت دوکلمه‌ای در دنیای ارتباطات. هیچ‌کدام از کسانی که این را می‌پرسند نمی‌خواهند جوابش را بدانند
آرنیکا
حالت چطوره؟ بی‌مصرف‌ترین عبارت دوکلمه‌ای در دنیای ارتباطات. هیچ‌کدام از کسانی که این را می‌پرسند نمی‌خواهند جوابش را بدانند و هیچ‌کدام از کسانی که جوابش را می‌دهند حقیقت را نمی‌گویند.
n re
انسان‌ها با رد شدن راحت کنار نمی‌آیند. زمانی که نیاکانمان شکارچی و غارتگر بودند، برایشان تبعید شدن از قبیله با حکم مرگ فرقی نداشت. برای همین، رد شدن برای انسان بسیار دردناک است. در تحقیقاتی که در آن‌ها از اف. ام. آر. آی استفاده می‌شود نشان داده می‌شود که هنگام رد شدن و درد فیزیکی واقعی، یک قسمت مغز فعال می‌شود.
Zohreh
انزوا لزوماً خطرناک نیست.
کاربر ۷۳۲۶۵۸۷
اگه همیشه به همدیگه کمک کنیم، هیچ‌کسی به شانس احتیاج نداره.
Shaghayegh
مردم از اینکه اوضاع طبق انتظارشون نباشه خوششون نمی‌آد.
Shaghayegh
شادی نتیجهٔ چیزی که می‌گیریم نیست، نتیجهٔ چیزیه که می‌بخشیم.»
AmirMasoud

حجم

۲۳۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۲۳۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۱۱,۸۰۰
۸۰%
تومان