بریده‌های کتاب میلیونر شدن در جوانی
۳٫۲
(۲۲)
لطفآ اين روش را با قانون جذب يكسان تلقی نكنيد، قانونی كه می‌گويد:«تنها كاری كه بايد بكنيد، اين است كه به آنچه می‌خواهيد، بينديشيد و آن به سمت شما خواهد آمد.» اين كمی ساده‌انگارانه به‌نظر می‌رسد. بگذاريد صراحت داشته باشيم، هيچ چيز قرار نيست به سمت شما بيايد. اين شما هستيد كه بايد برويد و آن را به‌دست آوريد. شما بايد در بسياری از زمينه‌ها به سختی تلاش كنيد. شما بايد با شور و حرارت رؤياهای‌تان را دنبال كنيد. بنابراين، من به‌هيچ وجه نمی‌گويم:«سخت تلاش نكنيد.» در حقيقت، من عكس آن را می‌گويم. من می‌گويم شما بايد با هر ميزان توان و امكانی كه داريد، به دنبال هر آنچه در زندگی می‌خواهيد، برويد.
Roya
بالاترين پاداش تلاش، اين نيست كه چه چيزی به‌دست می‌آوريم، بلكه اين است كه به چه كسی تبديل می‌شويم.
ــسیّدحجّتـــ
«اوج فساد انسان، وقتی است كه هدفی ندارد.»
ــسیّدحجّتـــ
ويژگی كه شما را از سايرين متمايز خواهد ساخت، اين است كه همچنين از شما می‌خواهم از حالا به بعد، برای شكست‌های‌تان هم جشن بگيريد. واضح‌تر بگويم، بايد برای شكست‌های‌تان به منزله موفقيت‌های‌تان جشن بگيريد.
Mr Bhg
مراقب افكارتان باشيد، آن‌ها تبديل به سخنان شما خواهند شد. مراقب سخنان‌تان باشيد، آن‌ها تبديل به اعمال شما خواهند شد. مراقب اعمال‌تان باشيد، آن‌ها تبديل به عادات شما خواهند شد. مراقب عادات خود باشيد، آن‌ها تبديل به شخصيت شما خواهند شد. مراقب شخصيت خود باشيد زيرا تبديل به سرنوشت‌تان خواهد شد.
Roya
همه ما خودساخته‌ايم. اما تنها افراد موفق به آن اعتراف خواهند كرد.
ــسیّدحجّتـــ
تا به حال در جايی بوده‌ايد كه احساسی منفی به بدنتان بدهد و بخواهيد همان زمان از آنجا خارج شويد؟
ــسیّدحجّتـــ
در شرايط كنونی اقتصاد جهانی برنامه‌ريزی برای انجام هر كسب‌وكاری هشياری خاص خود را می‌طلبد. عواملی مانند نرخ رشد اقتصادی
نوشیکا😉
آنچه شما را به يك ميليونر بيكار تبديل خواهد كرد، آغاز كسب‌وكاری با معيارهای زير است.       انجام كاری كه دوستش داريد.       آغاز كسب‌وكاری در هر كجا كه می‌خواهيد زندگی كنيد.       آغاز كسب‌وكاری كه می‌تواند به‌طور خودكار اداره شود.       آغاز كسب‌وكاری كه می‌توانيد بدون حضور فيزيكی آن را مديريت كنيد.
Mr Bhg
آن زوج مسن، چيزی را آرزو كرده بودند كه در حقيقت هيچ تفاوتی در زندگی آن‌ها ايجاد نكرده بو
HosseiniLife

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۱ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۱ صفحه

قیمت:
۶۹,۸۴۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد