بریده‌های کتاب دروغ های کوچک بزرگ
کتاب دروغ های کوچک بزرگ اثر لیان موریاتی

کتاب دروغ های کوچک بزرگ

۴٫۱
(۹۸)
«منظورم اینه که یه مرد اگه زشت و چاق باشه، باز هم می‌تونه بامزه و دوست‌داشتنی و موفق باشه؛ اما انگار این شرم‌آورترین چیزیه که یه زن می‌تونه باشه.»
._.
مادلین گفت: «برای تو خوب و شیکه که با زن‌های مختلف بخوابی؛ ولی وقتی یه زن این کار رو می‌کنه، می‌شه احمق! همیشه استانداردهای جنسی برای زن‌ها دو برابره!»
Fatemeh a.m.
رسانه هم کمی در این قضیه دست داشته و این‌که زنان هم به‌طور خودبه‌خودی مایل به دوست‌نداشتن خود بودند
Fatemeh a.m.
جین گفت: «برای این‌که همه‌ی عزت نفس یه زن تو این جمع شده که چطور به ‌نظر می‌رسه. به‌خاطر اینه. ما داریم تو یه جامعه‌ی وسواس به زیبایی زندگی می‌کنیم، جایی‌که مهم‌ترین کاری که یه زن می‌تونه بکنه، اینه که خودش رو یه‌جوری درست کنه که به‌نظر مردها جذاب بیاد.»
Fatemeh a.m.
ما هم به ذهنِ سلیم و هم قلب نیازمندیم، شکوه زندگی این نیست که هرگز به زانو در نیائیم، در این است که هر بار افتادیم دوباره برخیزیم. ـ نلسون ماندلا
farzane
دردی واقعی در دنیا بود، در همین لحظه، مردم از جنایات غیرقابل تصوری رنج می‌بردند و تو نمی‌توانستی قلبت را روی همه‌ی این‌ها ببندی؛ همین‌طور، نمی‌توانستی آن‌را همین‌طور باز بگذاری. چون در غیراین‌صورت چطور می‌توانستی زندگی خودت را بکنی،
Fatemeh a.m.
برای تو خوب و شیکه که با زن‌های مختلف بخوابی؛ ولی وقتی یه زن این کار رو می‌کنه، می‌شه احمق! همیشه استانداردهای جنسی برای زن‌ها دو برابره!
شراره
چرا اون‌جا نشستی و به هیچی خیره شدی؟
n re
«تیزتر از دندون یه مار بزرگ، داشتن یه بچه‌ی ناسپاسه
کتاب ناب
ماری آنتوینت بدن لیزش را به‌راحتی بین پاهای خانم پاندر لغزاند و بغل خانم پاندر را گرفت تا با حرکات سریعی که انجام می‌داد زمین نخورد و با واکر به‌سمت پایین خانه به راه افتاد.
آلیس در سرزمین نجایب

حجم

۴۰۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۴۰۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد