بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب استراتژی کسب‌وکار | طاقچه
کتاب استراتژی کسب‌وکار اثر جرمی  کوردی

بریده‌هایی از کتاب استراتژی کسب‌وکار

۳٫۰
(۳)
ساختار دستمزدی را اصلاح کنید برای بیشتر افراد، میزان و ماهیت دستمزد یا حقوق اهمیت زیادی دارد. شما با اصلاح ساختار دستمزدی، به شکل‌گیری رفتار مثبت کمک می‌کنید و باعث می‌شوید نیروهای شما انگیزه کافی برای انجام کارهای لازم را پیدا کنند. در شرکت سیسکو، نسبت قابل‌توجهی (تقریباً ۲۰ درصد) از دستمزد مدیران، به سطح رضایت مشتریان مرتبط است. مدیریت مؤثر عملکرد در سیسکو افراد از بازخورد سنجش نتایج آگاه می‌شوند و می‌دانند که دستمزد آنها تا اندازه‌ای به میزان مطلوبیت این نتایج بستگی دارد. این مسئله باعث تشدید تمرکز بر مشتری می‌شود که به نفع همه است.
ayida maghooli
در سال ۱۹۴۵، ژاپن و آلمان تقریبا از جمع بزرگان کنارگذاشته شده بودند، اما امروز در زمره پنج اقتصاد بزرگ دنیا قرار گرفته‌اند.
mandana sadeghi
وقتی به بررسی این موضوع می‌پردازیم که کدام بازارها در دهه آینده بیشترین توان بالقوه را برای رشد دارند، بیشترین احتمال متوجه کشورهای موسوم به «بریک» (برزیل، روسیه، هند و چین) و کشورهای N۱۱ (۱۱ کشور در حال توسعه بنگلادش، مصر، اندونزی، ایران، مکزیک، نیجریه، پاکستان، فیلیپین، کره جنوبی، ترکیه و ویتنام) خواهد بود.
mandana sadeghi
جهانی‌شدن به این معنا است که فرصت‌های زیادی فراتر از حوزه‌های کارکردی جغرافیایی و سنتی وجود دارند. از گذشته تاکنون و تا چند نسل، کشورهای فقیر همچنان فقیر باقی مانده‌اند و کشورهای ثروتمند بر ثروت خود افزوده‌اند. اگر دامنه فرصت‌های یک کشور خاص تغییر می‌کرد این تغییر در طی چندین سال رخ می‌داد. اما اکنون جوامع مختلف با سرعت به‌مراتب بیشتری اقدام به توسعه مهارت‌ها، افزایش ثروت و افزایش فرصت‌های تجاری خود می‌کنند.
mandana sadeghi
از دید موکلاهی، چند عامل را می‌توان پشت احیای شرکت زیراکس دید: - به تقاضای بازار گوش دهید و ارتباطتان با آن را تقویت کنید. این کار می‌تواند از طریق خلق فرهنگ انتقاد دلسوزانه محقق شود و مدیران باید بدانند که درغیر این صورت ممکن است حتی در سازمان خود دور از دسترس همگان و منزوی شوند.
ayida maghooli
تدوین یک استراتژی شامل تصمیم‌گیری درباره این موارد است: - چه کسانی مشتریان هدف هستند (و به تبع آن از هدف‌گذاری چه کسانی باید اجتناب کرد؟) - چه محصولات یا خدماتی باید پیشنهاد شوند. - چگونه می‌توان فعالیت‌های مرتبط را به شکل مؤثر انجام داد.
nedsalehani

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۵۱ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۵۱ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد