بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست | صفحه ۲۰ | طاقچه
کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست اثر کیم وو چونگ

بریده‌هایی از کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

۴٫۰
(۴۷)
اگر شما به کارتان اطمینان داشته باشید همه چیز برای شما ممکن خواهد بود، هر مانعی که در سر راه شما باشد می‌توانید آن را بردارید. اکثر افراد بر این تصور هستند که با تمام وجود در مقابل تمام مشکلات می‌ایستند، اما این‌طور نیست، به طور معمول افراد تنها از ۱۰ درصد توانایی‌های خودشان استفاده می‌کنند.
miss_yalda
اگر شما در هر دادوستد دیگران را نیز در منفعت خود سهیم کنید در بلندمدت در تجارت موفق‌تر خواهید بود.
miss_yalda
اگر شما تلاش کنید حق شکست خوردن دارید، اگر شما تنها کاری را انجام دهید که به شما گفته‌اند، ممکن است هیچ نگرانی و مشکلی نداشته باشید اما مطمئن باشید کار بزرگی انجام نخواهید داد. اگر شخصی هیچ‌گاه طعم شکست را نچشیده باشد، چگونه می‌توان انتظار داشت که روزی طعم موفقیت را بچشد؟
miss_yalda
اما تفکر خلاقانه از پرسیدن سؤالاتی از خودتان در خصوص مطلوب بودن وضعیت موجود آغاز می‌شود، سؤالاتی مانند: «آیا تمام سعی‌ام را کرده‌ام؟» «آیا شرایط موجود دلخواه و مطلوب است؟» «آیا ما می‌توانیم محصول بهتری تولید کنیم؟» «آیا راه بهتری وجود ندارد؟» چنین سؤالاتی می‌تواند خلاقیت نهان در وجود شما را بیدار کند و در این راستا هر چه بیشتر کاوش کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.
miss_yalda
خلاقیت مشکل نیست، اراده در انجام آن مهم است.
miss_yalda
تجارت تنها سود کردن نیست، کمتر ضرر کردن نیز بخشی از تجارت است.
miss_yalda
کسی که همه چیز در دنیا دارد اما نمی‌داند آن را چگونه با دیگران تقسیم کند، ثروتمند نیست. ثروتمند واقعی کسی است که بتواند دارایی‌اش را هر چند ناچیز و کوچک با دیگران تقسیم کند.
miss_yalda
تلاش برای موفقیت بدون غرق شدن وقف خود در کار امری محال است درست مانند چیدن ستاره از آسمان، اما اگر در کاری غرق شوید و از خود جدا شوید قادر به انجام هر کاری خواهید بود.
miss_yalda
بسیاری از مردم تصور می‌کنند برای فکر کردن و پیدا کردن راه‌حل مناسب برای مسائل مختلف باید به مکان‌های خلوت و آرام مانند کوهستان و یا دریا بروند، اما در واقع عقاید و افکار خلاقانه و سازنده زمانی به وجود می‌آیند که ذهن انسان درگیر کار و فعالیت است. اندیشه محصول تلاش و تجربه شخصی است، هر چه قدر تلاش و کار سخت‌تر باشد ذهن انسان مانند رایانه‌ای از تمامی تجربیات شخصی برای حل مشکلات پیچیده احتمالی استفاده بهتری می‌کند.
miss_yalda
زمانی که دیگران به جنبه‌های منفی و غیر ممکن ادامه راه فکر می‌کنند، من جنبه‌های مثبت آن را می‌بینم.
miss_yalda

حجم

۱۵۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۱۵۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۱۲۴,۰۰۰
۶۲,۰۰۰
۵۰%
تومان