بریده‌های کتاب زندگی مشترک بدون فریاد: حفظ آرامش، رشد کردن و صمیمی‌تر شدن
کتاب زندگی مشترک بدون فریاد: حفظ آرامش، رشد کردن و صمیمی‌تر شدن اثر هال ادوارد  رانکل

کتاب زندگی مشترک بدون فریاد: حفظ آرامش، رشد کردن و صمیمی‌تر شدن

مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای زندگی مشترکتان انجام دهید آن است که یاد بگیرید بیشتر بر خود متمرکز شوید.
سمانه علی بخشی
متأهل بودن ـ تأهل واقعی برای تمام عمر ـ نیازمند ایجاد سطحی از بلوغ است که کمتر تجربه‌ای در زندگی می‌تواند به پای آن برسد؛ نوعی بلوغ که مشخصه آن توانایی پذیرش آسیب‌ها، بخشندگی بسیار و صبر بی‌پایان است.
Mo0onet
آیا آماده پذیرش این فرمول جدید و ساده برای ایجاد و حفظ زندگی مشترک که همواره در پی آن بوده‌اید، هستید؟ این فرمول چنین است: آرام باشید، رشد کنید، صمیمی‌تر شوید. تکرار کنید. همین! تنها چیزی که برای شروع و ادامه یک تحول پایدار در زندگی مشترک لازم است، این است که یک همسر به‌طور داوطلبانه و همواره آرام باشد، رشد کند، صمیمی‌تر شود و سپس تکرار کند.
کاربر ۸۸۵۰۸۹
احساسی بودن بزرگ‌ترین دشمن ما در هنگام ایجاد رابطه‌های مهم است.
علی فلاح
بهترین سالهای زندگی‌تان، سالهایی‌اند که مشکل‌هایتان را بر عهده می‌گیرید. مادرتان، محیط‌زیست، یا رئیس جمهور را مقصر نمی‌دانید. متوجه می‌شوید خودتان سرنوشتتان را کنترل می‌کنید.
SHOKoOoH
واکنش‌پذیر بودن عاطفی، یعنی اجازه دهیم به جای آنکه بالاترین اصول ما انتخابهای ما را تعیین کنند، بدترین‌ترسها یا نگرانیهایمان چنین کاری را انجام دهند. و هرگاه اجازه می‌دهیم نگرانیهایمان عنان اختیار ما را به دست بگیرند، معمولاً به نتیجه‌ای می‌رسیم که در ابتدای مسیر می‌خواستیم از آن اجتناب کنیم.
mah.mzm
انسانهای بالغ به دیگران خدمت می‌کنند، بدون آنکه توجه کنند آیا در عوض به آنها خدمت می‌شود یا نه. الگوی برآورده کردن نیازها، انسانها را به بلوغ بالاتری نمی‌رساند؛ بلکه این مسئله را می‌پذیرد که همسران در حالتی نابالغ باقی بمانند و حتی به این کار تشویقشان می‌کند. و این مسئله بدترین قسمت این الگوست. بدترین نتیجه آن این است که با تمرکز زیاد بر نیازهایمان، در نهایت دو انسان... بسیار... نیازمند ایجاد می‌کنیم. در نهایت ما دو انسان نالان و نابالغ داریم که به یکدیگر نیاز دارند و همواره اگر نیازشان برآورده نشود، نیازهای دیگری را برآورده نخواهند کرد.
Mo0onet
میزان طلاق، تنها به دلیل اینکه مردم با یکدیگر برخورد یا رابطه بدی دارند، بالا نرفته است. ازدواجها به طلاق می‌انجامند، چون همسران سعی می‌کنند زندگی مشترکشان را در الگوهایی بگنجانند که برای ازدواج توصیه می‌شوند؛ الگوهایی که نه تنها مسائل را برطرف نمی‌کنند، که باعث بدتر شدن شرایط هم می‌شوند.
Mo0onet
برای آنکه رشدی حقیقی را ایجاد کنیم، باید بر تنها کسی که واقعا می‌توانیم کنترلش کنیم، متمرکز شویم: خودمان،
سمانه علی بخشی
تقریبا همه می‌خواهند ازدواج کنند. با این حال، تعداد بسیار کمی از ما واقعا می‌خواهیم متأهل باشیم. متأهل بودن، واقعا متأهل بودن، بیش از آنچه بر پرده سینما نشان داده می‌شود، تلاش می‌خواهد. حتی مشاوره قبل از ازدواج یا دیدن رابطه فوق‌العاده والدینمان نمی‌تواند ما را به‌اندازه کافی آماده کند. متأهل بودن ـ تأهل واقعی برای تمام عمر ـ نیازمند ایجاد سطحی از بلوغ است که کمتر تجربه‌ای در زندگی می‌تواند به پای آن برسد؛ نوعی بلوغ که مشخصه آن توانایی پذیرش آسیب‌ها، بخشندگی بسیار و صبر بی‌پایان است. و همه اینها برای سال اول (والبته همه سالهای آتی) است!
Mohammad Ali Zareian

حجم

۲۴۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۷ صفحه

حجم

۲۴۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۷ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۷۰,۲۰۰
۱۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد