بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جزیره شاتر | طاقچه
کتاب جزیره شاتر اثر دنیس لهین

بریده‌هایی از کتاب جزیره شاتر

نویسنده:دنیس لهین
انتشارات:انتشارات آرنا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۱۲۲ رأی
۳٫۱
(۱۲۲)
فقط آدما اسکیزوفرنی می‌گیرن. واسه، گاو، یا موش و خرگوش همچین اتفاقی نمی‌افته. پس چجوری می‌خوای روش‌های درمانیت رو امتحان کنی؟» «رو آدما.»
R.s
بیشتر اسکیزوفرنی‌ها در حالتی از ترس زندگی می‌کنن. این یکی از عناصر رایج و همیشگی اسکیزوفرنیه. بخاطر همین بیشتر این بیمارا به طرز شدیدی خرافاتی هستند. سیزده نقشش رو از همینجا بازی می‌کنه.
آسمان
این دنیا نمی‌تواند، همچین چیزی را به من دهد. این دنیا فقط می‌تواند چیزهایی را به من دهد که برایم یادآور هر آنچه ندارم هستند، هرچه که دیگر هیچ وقت نمی‌توانم داشته باشم و در گذشته هم آن مدت کافی که می‌خواستم نداشتم.
AmirTanazzoh
خسته شدیم. ما می‌خوایم که روزهای قدیم برگرده
هدیهٔ دریا
قرار بود که اینجا رو با کهنه پاک کنن، ولی بیشتر اوغات
مهدی
زمانی که یک آدم بالغ هستی، باید تصمیمات سختی در زندگیت بگیری. تصمیم‌هایی که احتملا کودکان نمی‌توانند درکشان کنند. ولی تو به خاطر خودشان این تصمیم‌ها را گرفته‌ای
AmirTanazzoh
«یک بار ضربه بزن!
kian.nzb
سنگ زغال و یک سنگ خوش تیپ خارا وجود داشت
mahboob
می‌خوام همه‌ی اینارو به قلم در بیارم. بدون هیچ تغییری در متن، میتونم به زیر روشنایی دل پذیر سقوط کنم. نه، نه او هیچ گاه اجازه نخواهد داد. او با اخلاق عجیب و غریبش بیش از هر انسان دیگری از دروغ متنفر است. من تنها متن را حفظ می‌کنم، برای استخراج از آن سادگی خودش از همان چیزی که فرانکلی شروع به خیس و سوراخ کردنش کرد به این صفحات.
YeonBin
«خدا به ما زلزله، طوفان، تند‌باد و غیره میده. او به ما کوه‌هایی رو میده که ازشون آتش به بیرون فوران می‌کنه و روی سر ما می‌ریزه. اقیانوس‌هایی که کشتی‌ها رو می‌بلعند. او به ما طبیعت رو میده و طبیعت قاتلی هست که همیشه لبخند بر روی صورتشه. او به ما بیماری میده و زمانی که مرگمون فرا می‌رسه، ما فکر می‌کنیم که او به ما روزنه‌هایی رو داده تا ریختن زندگی خودمون رو به بیرون از آن روزنه‌ها تماشا کنیم. او به ما شهوت، خشم، طمع و قلب‌هایی چرکین رو داده تا به کمک اون جنایت‌هامون رو در پیشگاه با افتخار خودش حمل کنیم. هیچ نظام اخلاقی‌ای وجود نداره. تنها چیزی که وجود داره، اینه: آیا خشونت من، میتونه خشونت تو رو شکست بده؟»
sha24yan

حجم

۳۰۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰۷ صفحه

حجم

۳۰۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰۷ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد