بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مهارت‌های فروش | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب مهارت‌های فروش اثر فردریک  اکلوند

بریده‌هایی از کتاب مهارت‌های فروش

۴٫۱
(۱۷)
موفقیت نیازمند اشتیاق است. کسی که ترجیح می‌دهد اگر بهترین نباشد، بمیرد
امین
من در تجارت خود کسی را گروگان نمی‌گیرم. کسانی‌که نمی‌خواهند با من کار کنند، همیشه آزادند بروند. من با هر رابطه این‌گونه برخورد می‌کنم. می‌گویم چه بهتر تا زمانی که با هم هستیم از یکدیگر لذت ببریم. مردم به زندگی ما وارد و از آن خارج می‌شوند. من می‌خواهم مانند علف‌های دریایی هم‌جریان با موج حرکت کنم. می‌خواهم به چپ و راست متمایل شوم، می‌خواهم جاری باشم. جنگیدن آدم را فرسوده می‌کند و به اعتقاد من ارزش درگیرشدن ندارد.
مرضیه
کاری که دیگران تقریباً به‌خوبی شما بتوانند آن را انجام دهند، یک تفویض مناسب است
مرضیه
قبل از این‌که بتوانید درباره موضوعی مهم صحبت کنید، همیشه کف خود را شناسایی کنید؛ بدترین شرایطی که می‌تواند برای شما قابلِ قبول باشد و اگر از این حد بگذرد، می‌دانید باید راهتان را بگیرید و بروید
مرضیه
مذاکره یک تعادل ظریف و شکننده است.
مرضیه
سرمایه‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی مجازی یک ضرورت است نه یک اقدام تجملی. اَشکال فروش سنتی اهمیت خود را در برابر شیوه‌های جدید رسانه‌های اجتماعی از دست می‌دهند. نتایج فروش در این زمینه گویای همه چیز است.
مرضیه
پست‌های شما باید با شخصیت شما تلفیق شوند. مهم نیست مدیر حسابداری هستید یا مربی یوگا یا یک فروشنده. شما همیشه می‌خواهید به مخاطبان و کسانی‌که شما را دنبال می‌کنند چیزی بدهید، یک خنده، یک اطلاعات خوب و جالب توجه یا نگاهی صمیمانه به زندگی.
مرضیه
وقتی پوست خوب دارم، وقتی موهای سرم را تازه کوتاه کرده‌ام، وقتی تبسم بر لبانم دارم، وقتی لباس تازه خیاط‌دوزم را می‌پوشم و وقتی ساعت طلا را به مچ خود می‌بندم، می‌دانم که می‌توانم دنیا را فتح کنم. بدون توجه به این‌که در زندگی چه می‌کنید، حتی اگر اپراتور تلفن هستید و در اتاقکی می‌نشینید، این‌که چگونه به نظر می‌رسید مهم است. چرا؟ زیرا احساس شما با رفتار شما رابطه مستقیم دارد. اگر احساس خوب داشته باشید، عملکرد شما خوب و درست است. ت
مرضیه
پنجاه رنگ خاکستری وجود دارد، اما وقتی پارچه با این رنگ تبدیل به کت‌وشلوار می‌شود آن‌قدرها جالب به نظر نمی‌رسد. لباس‌های تیره‌رنگ تا حدودی کسل‌کننده هستند. توصیه من این است که رنگ‌هایی را انتخاب کنید که دل‌بازتر باشند. من شخصاً پنج سال است که کت‌وشلوار سیاه‌رنگ نخریده‌ام و سرمه‌ای را ترجیح می‌دهم. به‌طور کلی پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های متنوع‌ بهتر است.
مرضیه
شما چگونه خودتان را بسته‌بندی می‌کنید و به استقبال دنیا می‌روید. اگر وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید خودتان را مهیا نکنید و وقتی از خانه بیرون می‌روید در بهترین شکل و شمایل خود نباشید، مثل این است که خود را در یک پاکت کاغذی قهوه پیچیده‌اید که هرچه هم شیء درون آن ارزشمند باشد اما کیفیت پایینش آن را زشت می‌کند.
مرضیه

حجم

۳۹۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۳۹۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان