بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نخست هیولا را زیبا می کنیم | طاقچه
کتاب نخست هیولا را زیبا می کنیم اثر سارا ویلسن

بریده‌هایی از کتاب نخست هیولا را زیبا می کنیم

نویسنده:سارا ویلسن
امتیاز:
۳.۰از ۲۶ رأی
۳٫۰
(۲۶)
«باید تنهایی زجر بکشیم. اما حداقل می‌توانیم دستانمان را برای در آغوش کشیدن همسایه‌هایی که مثل خودمان زجر کشیده‌اند، از هم گسیخته‌اند و از همه مهم‌تر، مضطرب‌اند، باز کنیم، گویی با مهربان‌ترین لحن ممکن بگوییم: "من درکت می‌کنم... "»
re8za8
وقتی متوجه می‌شوید برخی از مشکلات کلان و زودهنگام که نگرانشان بودید دیگر به رفع‌شدن نیاز ندارند، اتفاق عجیبی رخ می‌دهد. نفس عمیق و آسوده‌ای می‌کشید، کمی به خودتان کش‌وقوس می‌دهید، ذهنتان را رها می‌کنید و کارهای بهتری می‌کنید.
re8za8
رنج، صرف‌نظر از شدتش، چیزی است که باید در آن نشست نه اینکه از آن فرار کرد.
احسان
ارائهٔ دو هفتهٔ آینده حقیقتاً مضطرب‌کننده است. درک می‌کنم. اما بیایید همین‌جا رهایش کنیم و به‌خاطر اینکه نگرانیم، نگران نباشیم. قبول است؟
احسان
در گذشته موفقیت بستگی داشت به اینکه چقدر در کسب اطلاعات، جمع‌آوری داده و پیداکردن مبنعی خوب در دایرةالمعارف کتاب جهانی مهارت داشتید. امروزه موفقیت به این بستگی دارد که تا چه حد می‌توانید از طریق محدودیت‌های خودتان دسترسی به اطلاعات و داده را کاهش دهید.
احسان
ویپمن به مجموعه‌ای از مطالعات اشاره می‌کند که نشان می‌دهند هرچه بی‌امان‌تر برای شادی ارزش قائل شویم و به‌دنبال آن باشیم، احتمال افسردگی، اضطراب و تنهایی‌مان بیشتر می‌شود.
umbrella
خودم را قانع می‌کنم که کنترل زندگی و تقلا برای رسیدن به کمال از من دربرابر اضطراب محافظت می‌کند. اما این کار فقط اتفاقات ترسناک‌تری را رقم می‌زند.
احسان
استرس و اضطراب هشدارهایی از طرف مغز و بدنم بودن، مثل دردی که باعث می‌شه دستت رو از آتیش دور کنی. اون‌ها همون کاری رو انجام می‌دادن که وظیفه‌شون بود: به من می‌گفتن چیزی سر جاش نیست
احسان
اما موضوع همین است. آسیب‌پذیری بزرگ‌ترین هدیه‌ای است که می‌توانید به عزیزتان تقدیم کنید. برنه براون این جمله را به ما می‌گوید. آسیب‌پذیربودن اول گفتنِ «دوستت دارم» است، انجام کاری است که تضمینی برایش نیست.
H.hero
اگر افسرده‌ای، در گذشته زندگی می‌کنی. اگر مضطربی، در آینده زندگی می‌کنی. اگر در آرامشی، در زمان حال زندگی می‌کنی.
H.hero

حجم

۳۳۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۳۳۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد