بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قاعده ده برابر | طاقچه
کتاب قاعده ده برابر اثر گرنت کاردون

بریده‌هایی از کتاب قاعده ده برابر

نویسنده:گرنت کاردون
امتیاز:
۳.۲از ۶ رأی
۳٫۲
(۶)
تا وقتی زنده‌اید، یا باید برای دستیابی به اهداف و رؤیاهای خودتان زندگی کنید یا اینکه دیگران برای رسیدن به اهدافشان از شما استفاده کنند.
آرین
می‌خواهم میراثی به جا بگذارم و تأثیر مثبتی در زمین ایجاد کنم. وقتی به‌سوی اهدافم پیش نمی‌روم، ناراحتم و وقتی تلاش می‌کنم به نهایت توان و توانایی‌هایم برسم، از همیشه خوش‌حال‌ترم. ناامیدی و نارضایتی‌ام از موقعیت فعلی، به این معنا نیست که مشکلی دارم؛ بلکه نشان می‌دهد راه را درست می‌روم. معتقدم به‌خاطر تعهد اخلاقی‌ای که دارم، باید برای خودم، خانواده‌ام، شرکتم و آینده‌ام موفقیت خلق کنم. هیچ‌کس نمی‌تواند قانعم کند که تمایلم به دستیابی به سطوح جدید موفقیت، ایرادی دارد. آیا باید عشقی که دیروز به فرزندان و همسرم داشتم، برایم کافی باشد یا باید امروز و فردا هم به خلق آن عشق ادامه دهم و عشق بیشتری نثارشان کنم؟
آرین
هیچ‌گاه کنار نکشیدم، بیکار نایستادم یا حتی به کار متوسط قانع نشدم. همیشه با سماجت و پشتکار و شدت به‌سوی هدف تاختم.
آرین
هیچ‌وقت فکر نکنید اتفاق‌ها همین‌طوری برایتان پیش می‌آید. اتفاق‌ها در اثر کاری که انجام داده یا نداده‌اید، رخ می‌دهد.
آرین
افراد موفق، موفقیت را وظیفه و تکلیف و مسئولیت (و حتی حق) می‌دانند.
آرین
هرگز کاری را که دیگران انجام می‌دهند، انجام ندهید. به دنبال انجام کاری باشید که دیگران آن را انجام نمی‌دهند و حتی کارهایی را انجام دهید که به‌نظرتان «غیرمنطقی» است
آرین
فقط بازی‌کردن کافی نیست. باید یاد بگیرید در این بازی برنده شوید.
آرین
تمرکز قاعدهٔ ده‌برابر بر این است که باید اهدافی تعیین کنید که سطحشان ده‌برابر از آنچه فکر می‌کنید می‌خواهید، بالاتر باشد و سپس ده‌برابر بیشتر از آنچه فکر می‌کنید برای رسیدن به آن اهداف لازم است، تلاش کنید. افکار بزرگ باید اعمال بزرگ را در پی داشته باشد.
آرین
رسیدگی به امور خانواده پول می‌خواهد
آرین
افرادی که هم در زندگی حرفه‌ای و هم در زندگی شخصی‌شان به‌شدت موفق‌اند، حتی پس از شکوفایی، به کار و تولید و خلق ادامه می‌دهند. جهان با بهت و حیرت نظاره‌شان می‌کند و می‌پرسد: «چرا به تلاش ادامه می‌دهند؟» پاسخ ساده است: افرادِ به‌شدت موفق می‌دانند که برای رسیدن به موفقیت‌های جدید باید به تلاش ادامه دهند
آرین

حجم

۲۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۲۲۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
۲۷,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد