بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب از ذهن تا ماده | طاقچه
کتاب از ذهن تا ماده اثر داسون چرچ

بریده‌هایی از کتاب از ذهن تا ماده

۲٫۳
(۶)
مویرگ‌ها بعد از سیگنال استرس می‌توانند تا ۷۰ درصد تنگ شوند.
کاربر ۴۱۱۹۱۵۴
است قدرت ذهن منسجم. امواج مغزی غیر منسجم امواج مغزی منسجم. در صورت وجود انسجام، تمام بخش‌های مغز باهم کار می‌کنند.
کاربر ۴۱۱۹۱۵۴
لین مک‌تاگارت در کتابی تحت عنوان آزمایش نیت که به آزمایشات بزرگ بین‌المللی در مورد اثر نیت انسان بر ماده‌ی فیزیکی می‌پردازد، می‌گوید معنای ضمنی اثر ناظر این است که «آگاهی زنده نقشی محوری در فرایند تبدیل دنیای ساخته نشده‌ی کوانتومی به واقعیت روزمره ایفا می‌کند» و «واقعیت ثابت نیست، بلکه سیال است، پس می‌توان بر آن تأثیر گذاشت». بیل بنگستون می‌گوید: «این مسئله نشان می‌دهد که آگاهی انسان هم به صورت فردی و هم به صورت جمعی، آن چیزی را که ما «واقعیت» می‌نامیم، ایجاد می‌کند.
adak
ذهن اینگونه به ماده تبدیل می‌شود. ما فکر به فکر گذرگاه‌های عصبی‌مان را درگیر می‌کنیم. اگر باوری در مورد قلب‌تان داشته باشید و این باور را سالیان سال در ذهن خود تمرین کنید، نورون‌های جدید را نورون به نورون خواهید ساخت. اینگونه نیست که اگر یک فکر منفی در مورد بیماری قلبی وارد ذهن‌تان شود، بلافاصله دار فانی را وداع بگویید. اینگونه هم نیست که اگر فکر مثبتی به ذهن‌تان برسد، ناگهان بیماری‌تان شفا پیدا کند. درست همان‌طورکه تمایل شما به تهیه‌ی فلفل سفید، شما را فوراً به فروشگاه نمی‌رساند. گام‌هایی در این بین وجود دارند. باورها فراخوانی می‌شوند و افکار به اشیاء تبدیل می‌شوند و نورون‌ها زیست بدن شما را شکل می‌دهند. اگر فکری را به صورت مداوم در ذهن خود نگه دارید، شرایط زیستی و محیطی را برای جذب آن چیز به سمت خودتان مهیا کرده‌اید.
adak
ما در حالت‌های تغییریافته‌ی آگاهی مانند خواب، خلسه، مراقبه، هیپنوتیزم و اپیفنی به میدان غیرموضعی اطلاعات که در ورای حواس موضعی ما قرار گرفته است، دسترسی پیدا می‌کنیم. میدان‌ها تمام هستی از جمله سیاره و بدن ما را در برگرفته‌اند. وقتی بین چیزهای کلان و خرد، مثلاً بین فرکانس شومان و فرکانس امواج مغزی تشدید ایجاد می‌شود، خرد و کلان می‌توانند به صورت منسجم باهم شلیک کنند. بدن از میدان تأثیر می‌پذیرد و ارتباط دوطرفه‌ای بین آنها برقرار می‌شود. اطلاعات بین تمام سطوح واقعیت، از جمله ذهن و ماده، جریان پیدا می‌کند و جو و روان و مغناطیس را در بر می‌گیرد.
adak
آگاهی در خواب با ذهن حرف می‌زند و مشکلات بدن را به آن نشان می‌دهد. آگاهی نه تنها وجود مشکل را نشان می‌دهد، بلکه حتی می‌تواند مکان دقیق آن را نیز مشخص کند. آگاهی می‌تواند سطوح دقیقی از اطلاعات را ارائه دهد که فراتر از توان اسکن‌ها و دستگاه‌های پیچیده‌ی پزشکی مدرن است. رویاها فقط مشکلات بدن و زندگی را به ما گوشزد نمی‌کنند، بلکه می‌توانند در شفایافتن نیز نقش داشته باشند.
adak

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد