بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سم زدایی دوپامین | طاقچه
کتاب سم زدایی دوپامین اثر تیبو مریس

بریده‌هایی از کتاب سم زدایی دوپامین

نویسنده:تیبو مریس
ویراستار:نوید پدرام
امتیاز:
۳.۵از ۲۰ رأی
۳٫۵
(۲۰)
لذت‌های کوچک و سهل‌الوصول، هدف‌های بزرگ و موفقیت‌آمیز را به تعویق می‌اندازند.
keshavarz
تمرکز شما، منبع بسیار ارزشمندی است و به همین خاطر است که بازاریاب‌ها، میلیاردها دلار خرج می‌کنند تا بتوانند توجه شما را به خود جلب کنند.
keshavarz
سم‌زدایی دوپامین باعث کاهش سطح ترشح دوپامین می‌شود، در نتیجه وضعیت ذهنی نرمال‌تری برای انجام کارهای‌تان خواهید داشت. وقتی به دوپامین کمتری نیاز داشته باشید، فعالیت‌های سخت و به نظر طاقت‌فرسا، در نظرتان جذاب و آسان جلوه می‌کند.
azi
این را بدانید که اگر هرروز ویدیوهای انگیزشی ببینید، به اهداف‌تان نمی‌رسید اما اگر هرروز به شکل مداوم تمرین کنید و تا مدتی طولانی این روند را حفظ کنید، می‌توانید به رویاها و اهداف‌تان جامهٔ عمل بپوشانید.
احسان
افرادی که مدام به جایگاه خود در آینده می‌اندیشند، این توان را دارند که در زمان حال تصمیم‌گیری‌های بهتری داشته باشند
keshavarz
تمرکز شما، منبع بسیار ارزشمندی است و به همین خاطر است که بازاریاب‌ها، میلیاردها دلار خرج می‌کنند تا بتوانند توجه شما را به خود جلب کنند. شرکت‌هایی مانند یوتیوب، فیس‌بوک و اینستاگرام می‌دانند که هر چه شما زمان بیشتری را به پلتفرم‌های‌شان اختصاص دهید، آن‌ها می‌توانند پول بیشتری از طریق تبلیغات به دست آورند.
keshavarz
تمرین به پرسش‌های زیر پاسخ دهید: به چه فعالیتی اعتیاد دارید؟ منبع اصلی ترشح دوپامین شما چیست؟ آیا انجام این فعالیت واقعاً باعث خوشحالی شما می‌شود؟
کاربر ۵۸۱۹۵۵۹
ترشح مداوم و بیش‌ازحد دوپامین، قدرت تفکر بلندمدت شما را مختل می‌کند
MohammadhosseinEzzefar
همیشه به همهٔ پیام‌های دریافتی‌تان به‌سرعت جواب می‌دهید؟ آیا همواره اخبار جدید را چک می‌کنید؟ این نوع رفتارها، از وحشتِ ازدست‌دادن نشأت می‌گیرد که نشان‌دهندهٔ ذهنیت کمبود است. فردی که ذهنیت کمبود داشته باشد همواره فکر می‌کند که فقط تعداد محدودی از فرصت‌ها در اختیارش است، به همین خاطر می‌خواهد از همهٔ فرصت‌ها استفاده کند. این درحالیست که فرصت‌های زیادی در آینده برایش پیش خواهند آمد. پس بدانید اگر خبری را از دست دادید، نتوانستید در رویداد خاصی شرکت کنید یا ویدیوی مورد علاقۀ‌تان را در یوتیوب ببینید، اشکالی ندارد. البته منظورم رویدادهایی است که بعداً دوباره تکرار می‌شوند نه رویدادهایی مانند تولد فرزندتان یا جشن عروسی خواهر یا برادرتان
reza

حجم

۴۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۴۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۷,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد