بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب شکستن عادت های خود | طاقچه
کتاب شکستن عادت های خود اثر جو دیسپنزا

بریده‌هایی از کتاب شکستن عادت های خود

نویسنده:جو دیسپنزا
ویراستار:محمد علی پور
امتیاز:
۴.۲از ۱۸ رأی
۴٫۲
(۱۸)
آزمایش هارت‌مث نشان می‌دهد که میدان کوانتومی تنها به آرزوهای ما/ درخواست‌های عاطفی ما پاسخ نمی‌دهد. میدان کوانتومی فقط به اهداف ما/ افکار ما پاسخ نمی‌دهد. این میدان تنها وقتی جواب می‌دهد که این دو باهم هماهنگ باشند؛ یعنی فقط زمانی که هر دوی آن‌ها سیگنال مشابهی را منتشر می‌کنند. هنگامی که یک احساسات متعالی و قدرتمند را در یک قلب باز، با
کاربر ۳۹۷۰۹۱۹
بزرگ‌ترین عادتی که باید ترک کنیم، عادت «خود بودن» است.
ماریا
احساس تغییر دهیم. لازم نیست حتماً ترفیع بگیریم یا در مسابقه و قرعه‌کشی برنده شویم تا احساسات مربوط به این رویدادها را تجربه کنیم. به یاد داشته باشید که ما می‌توانیم فقط با فکر کردن احساس را ایجاد کنیم. می‌توانیم شادی یا خوشی را قبل از محیط تا جایی تجربه کنیم
کاربر ۴۵۵۳۸۴۷
اگر بر فکر کردن به مشکلاتتان اصرار می‌ورزید، این بدان معناست که دارید احساسی مساوی با شرایط موجود در زندگی‌تان را خلق می‌کنید و باز بر آن واقعیت خاص تأکید خواهید کرد.
کاربر ۴۵۵۳۸۴۷
اگر زمانی که رنج را تجربه می‌کنیم، آن را در ذهن و بدن خود نگه داریم و سپس ازطریق افکار و احساسات خود بیان کنیم، این امضای پرانرژی را به این حوزه ارسال خواهیم کرد. هوش جهانی با ارسال واقعهٔ دیگری به زندگی ما پاسخ می‌دهد که براساس همان فکر و احساسات ما است و همان شکل را دارد.
کاربر ۴۵۵۳۸۴۷
آیا می‌توانید پیش از وقوع رویدادی، احساس قدردانی کنید و احساساتی قدرتمند و متعالی چون شکرگزاری را در رابطه با این رویداد در خود ایجاد نمایید؟
کاربر ۴۵۵۳۸۴۷

حجم

۷۸۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۷۸۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
۳۹,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد