بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب معجزه عشق | طاقچه
کتاب معجزه عشق اثر پائولو کوئیلو

بریده‌هایی از کتاب معجزه عشق

امتیاز:
۳.۵از ۶ رأی
۳٫۵
(۶)
هیچ سرنوشتی بدتر از این نیست که انسان در تنهایی زندگی کند و در تنهایی از دنیا برود، نه عاشق کسی باشد و نه کسی به او عشق بورزد. عشق ورزیدن، نجات پیدا کردن است.
کاربر ۳۹۴۴۹۵۴
دنیا را همچون دانشگاهی بزرگ ببینید. عاشق باشید و در زندگی با خودتان درگیر نشوید. از غم و غصه و نگرانی‌های بی‌پایان، گلایه نکنید. شما ناچارید در میان روح‌های کوچک و پستی که دورتان را احاطه کرده‌اند، زندگی کنید. این راه خداوند برای تمرین شماست.
کاربر ۳۹۴۴۹۵۴
هرکس در نهایت با اعمال خودش قضاوت خواهد شد. در روز حساب، خداوند دوباره تمام مردم جهان را گرد هم جمع خواهد کرد. آن جا تمام کسانی را که به آن‌ها کمک کرده‌ایم ملاقات می‌کنیم. همین‌طور تمام کسانی که مورد تحقیر قرار داده و از کمک به آن‌ها اجتناب کرده‌ایم... همه و همه حضور دارند. آن جا نیازی به گواه و شاهد نداریم، چون زندگی‌مان، سند و گواه تمام کارهایی است که انجام داده‌ایم.
کاربر ۳۹۴۴۹۵۴
وقتی کسی احساس می‌کند هیچ کس دوستش ندارد، دلش می‌خواهد بمیرد و تا وقتی که اطرافیانش او را دوست دارند، زندگی خواهد کرد. چون زندگی کردن یعنی عشق‌ورزیدن.
کاربر ۳۹۴۴۹۵۴
ایمان به خدا باعث عشق به او می‌شود و فقط از مسیر عشق، می‌توانیم به زندگی جاودان برسیم. عشق به خدا، زندگی جدیدی برایمان می‌سازد، بنابراین نباید در ایمان به خدا، دنبال آرامش، شادی و امنیت بود.
کاربر ۳۹۴۴۹۵۴
عذاب وجدان باید عشق واقعی را در ما بیدار کند.
کاربر ۳۹۴۴۹۵۴
عشق کامل کننده تمام قوانین است. عشق قانونی است که تمام قوانین را در خود دارد. عشق فرمانی الهی است که همه قوانین را شامل می‌شود. عشق راز زندگی است.
کاربر ۳۹۴۴۹۵۴
آیا ما فکر می‌کنیم ایمان مهم‌ترین چیز در دنیاست؟ اگر چنین است، کاملا اشتباه می‌کنیم. اگر چنین باوری داشته باشیم، مطمئن باشید که به زودی تمام باورهایمان از بین می‌رود.
کاربر ۳۹۴۴۹۵۴

حجم

۴۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۷۵۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد