بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب افسانه کاریزما | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب افسانه کاریزما اثر اولیویا فاکس کابان

بریده‌هایی از کتاب افسانه کاریزما

امتیاز:
۳.۳از ۹۰ رأی
۳٫۳
(۹۰)
رفتار کاریزماتیک سه ویژگی اصلی دارد: حضور، قدرت، مهربانی.
تنهایی محض
حرکات دست و سر، حالت نشستن یا ایستادن و حالت‌های صورت شما. برای کاریزماتیک بودن، زبان بدن از هر چیزی مهم‌تر است.
تنهایی محض
؛ یعنی ما ابتدا دیگران را قضاوت می‌کنیم، سپس تلاش می‌کنیم شواهدی برای تأیید این قضاوت‌ها پیدا کنیم. یکی از دلایل ماندگاری تصویرهای اولیه همین مسئله است. پس بهتر است از ابتدا تصویری خوب از خود در ذهن دیگران به‌جا بگذارید.
سید مجتبی آقائی
اگر یک حالت کاریزماتیک درونی (یا ذهنی) ایجاد کنید، بدن شما نیز حالتی واقعی و قابل قبول خواهد داشت. در نتیجه، دیگران شما را به چشم یک فرد کاریزماتیک نگاه می‌کنند.
Navid
دهید، لبخند بزنید و سعی کنید تماس چشمی برقرار سازید.
سید مجتبی آقائی
نزدیک‌ترین معادل این واژه در زبان فارسی فَرِ ایزدی
کاربر ۳۳۰۵۰۴۵
۱- برای داشتن یک ارتباط گرم و جذاب با کسی، از رو در رو نشستن با او اجتناب کنید. از این پس حواستان باشد برای معاشرت با افراد، کنار آن‌ها یا با رعایت یک زاویه ۹۰ درجه بنشینید؛ چرا که در این موقعیت افراد بیشترین احساس راحتی را دارند.
سید مجتبی آقائی
تحقیقات زیادی نشان داده است که کاریزما نتیجهٔ برخی رفتارهای غیر زبانی خاص است و به زبان بدن مربوط می‌شود. ما می‌توانیم در هر لحظه‌ای که بخواهیم، کاریزماتیک باشیم؛ زیرا حرکات بدن ماست که کاریزما را نشان می‌دهد. با این حال، نمی‌توانیم همیشه به یک اندازه جاذبه داشته باشیم و سطح کاریزمای ما همیشه در نوسان است. به همین دلیل است که مردم یک فرد خاص را گاهی اوقات کاریزماتیک می‌دانند و گاهی چنین اعتقادی ندارند.
Javad Barghi
در چند ثانیه نخست یک ملاقات، افراد مواردی مثل طبقه اجتماعی، ثروت، تحصیلات و موفق بودن طرف مقابل را ارزیابی می‌کنند. در ادامه به سراغ چیزهای جزئی‌تر مثل هوش، اعتماد به نفس و صمیمیت می‌روند. هرچند این قضاوت‌های اولیه در زمان کوتاهی اتفاق می‌افتد، اما سال‌ها در ذهن افراد باقی می‌ماند.
hamid javidkia
کوچک شمردن موانع احساسی روش بسیار خوبی برای مقابله با آن دسته از افکار منفی است که می‌تواند به کاریزمای شما آسیب برساند.
sbabayan

حجم

۴۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۴۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
۳,۵۰۰
۵۰%
تومان