بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مدرسه تجارت | طاقچه
کتاب مدرسه تجارت اثر شارون  لیچر

بریده‌هایی از کتاب مدرسه تجارت

۴٫۲
(۵)
به جای اینکه ما را تشویق کنند تا درس بخوانیم و پیشرفت کنیم، به ما می‌گفتند: «اگر درس نخوانی، نمی‌توانی نمره‌های خوبی بگیری و در نهایت نمی‌توانی شغلی پیدا کنی و حقوق داشته باشی.»
کاربر ۲۸۵۴۸۰۴
شاگردان زرنگ روزی به استخدام شرکت‌هایی درمی‌آیند که شاگردان تنبل کلاس‌شان مدیران آنها هستند
کاربر ۲۸۵۴۸۰۴
«افراد ثروتمند شبکه‌هایی را می‌سازند که افراد عادی در آن برایشان سود آوری کنند.»
کاربر ۲۸۵۴۸۰۴
«اگر می‌خواهی پولدار شوی، باید صاحب تجارت یا سرمایه‌گذار شوی.»
عبدالرضا صدیق
اولین درس او این بود که از حالا باید نگران دوران بازنشستگی و پیری‌ام باشم.
کاربر ۵۴۵۵۲۴۶
با خود می‌گفتم: از این به بعد به جای اینکه درس بخوانم تا در آینده برای افراد پولدار کار کنم، تلاش می‌کنم تا بفهمم که چگونه می‌توانم پولدار شوم. خ
کاربر ۵۴۵۵۲۴۶
در واقع سرگذشت پدر بی‌پول که همان پدر واقعی من بود، به من ثابت کرده بود که با درس خواندن آینده‌ای نخواهم داشت، فقط فرصت‌های طلایی زندگی‌ام را از دست می‌دهم
کاربر ۵۴۵۵۲۴۶
«فکر کردن دشوارترین کار است. به همین خاطر است که افراد به بهانۀ طفره رفتن از به دقت فکر کردن کاری را آغاز نمی‌کنند و یا مسئولیت کارهای اصلی خود را به دیگران واگذار می‌کنند.»
کاربر ۲۸۵۴۸۰۴
به جای اینکه درس بخوانم تا در آینده برای افراد پولدار کار کنم، تلاش می‌کنم تا بفهمم که چگونه می‌توانم پولدار شوم. خوب متوجه شده بودم که علت دعواها و مشاجرات پدر و مادرم بر سر چه بوده است. کاملاً درک می‌کردم که بزرگترین درد آنها پول و هزینه‌های بسیار بالای مخارج زندگی بوده است اما نمی‌دانستم که چطور پدرم با وجود تحصیلات بالا نتوانسته کاری برای مدیریت مالی خانواده‌اش انجام دهد!
کاربر ۲۸۵۴۸۰۴
معلمان فقط می‌گویند اگر درس‌هایت را خوب یاد بگیری، در آینده شغلی پیدا می‌کنی که تو را پولدار می‌کند و تو را به هر آنچه که می‌خواهی می‌رساند. تو ابتدا باید خوب درس بخوانی و نمره‌های خوب بگیری. آینده‌ات خود به خود درست می‌شود. پدر پولدار گفت: راست گفته‌اند. این دقیقاً همان کاری است که اکثر مردم انجام می‌دهند، اما متأسفانه هیچ یک به نتیجه نرسیده‌اند و تو هم نخواهی رسید.
کاربر ۲۸۵۴۸۰۴

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد