بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کتابخانه نیمه شب | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب کتابخانه نیمه شب اثر مت هیگ

بریده‌هایی از کتاب کتابخانه نیمه شب

نویسنده:مت هیگ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۲۸۸ رأی
۳٫۹
(۲۸۸)
مرگ نقطهٔ مقابل فرصته.
lawyer
«اگه هدفتون اینه که چیزی باشید که وجود نداره، همیشه می‌بازید. هدفتون این باشه که خودتون باشید. هدفتون این باشه که مثل خودتون ببینید، عمل کنید، فکر کنید. هدفتون این باشه که درست‌ترین نسخهٔ خودتون باشید. چیزی که هستید رو با کمال میل بپذیرید. اون رو تأیید کنید. عاشقش باشید. براش زحمت بکشید و یه لحظه رو هم صرف این فکر نکنید که مردم مسخره یا تحقیرش می‌کنن. پشت بیشتر شایعات حسادت نهفته‌ست. سرت رو پایین نگه دار. استقامتت رو حفظ کن. به شنا ادامه بده...»
seemorgh
ثورو در کتاب والدن نوشته بود: «اگر کسی در جهت رؤیاها و مجاهدت‌هایش برای زیستن زندگی‌ای که تصور کرده است با اعتمادبه‌نفس پیش برود، با موفقیتی ناگهانی در لحظه‌ای معمولی مواجه خواهد شد.»
کاربر ۴۵۱۶۸۵۹
«دانش حقیقی یعنی این‌که بدانی هیچ‌چیز نمی‌دانی.»
کاربر ۳۸۹۱۲۶۲
هرچه بیشتر روی فعالیتت متمرکز شوی، کمتر به چیزهای دیگر توجه می‌کنی؛ به‌نوعی از آنچه هستی فارغ می‌شوی و چیزی می‌شوی که می‌خواهی باشی.
✯فاطمه✯
«سرکشی اصل اساسی آزادیه. مطیع باید برده باشه.»
|ZaHra|
هرگز به کسی که عمداً با کارکنان خدماتیِ کم‌درآمد گستاخ است اعتماد نکن.
علی نظری
کشف این‌که مکانی که می‌خواستی به آن فرار کنی دقیقاً همان‌جایی است که از آن فرار کرده بودی، بی‌گمان یک مکاشفه بود. زندانی که مکان نبود، بلکه زاویهٔ دید و دیدگاه بود
✯فاطمه✯
استقامت برای متمرکزموندن، تو زندگی‌ای که پر از حواس‌پرت‌کن‌هاست، ضروریه
lawyer
هر لحظه از هر روز وارد دنیای جدیدی می‌شیم و، با مقایسهٔ زندگی‌های خودمون با زندگی مردم، بیشتر اوقات مشغول حسرت‌خوردنیم که ای کاش زندگی‌هامون یه‌جور دیگه بودن. خودمون رو با سایر مردم و نسخه‌های دیگه‌ای از خودمون مقایسه می‌کنیم، درحالی‌که واقعاً بیشتر زندگی‌ها درجاتی از خیر و درجاتی از شر دارن.»
seemorgh

حجم

۲۷۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۴ صفحه

حجم

۲۷۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان