بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قدرت شروع ناقص | صفحه ۱۴ | طاقچه
کتاب قدرت شروع ناقص اثر جیمز کلیر

بریده‌هایی از کتاب قدرت شروع ناقص

۳٫۶
(۳۶۸)
قدرت اراده یکی از حوزه‌های زندگی است که قطعاً می‌توانید خروجی‌تان را در آن بهتر کنید، اگر تعداد ورودی‌تان را کم کنید.
کاربر ۶۲۳۰۳۱۰
لحظاتی بعد دوباره به داستان او برمی‌گردیم.
Mhamad
مهم‌ترین فعالیت هر روز را در ابتدای آن روز انجام دهید. این تنها شیوهٔ بهره‌وری است که به آن نیاز دارید.
Mahsa Sadeghi
اساساً وقتی در آغاز راه هستید، شروع‌کردن به اندازهٔ به‌موفقیت‌رسیدن اهمیت دارد.
Mahsa Sadeghi
هرچه سریع‌تر بفهمیم در مسیر درستی حرکت می‌کنیم، بیشتر احتمال دارد که به راه‌مان در آن مسیر ادامه دهیم. برای درازمدت کار کنید، ولی پیشرفت خود را در کوتاه‌مدت بسنجید.
Mahsa Sadeghi
«نه مایک، اشتباه می‌کنی. هر چیزی که دورشو خط نکشیدی، یعنی اصلاً نباید سراغش بری. مهم نیست چی‌ان. اونا تا زمانی که پنج هدف اصلی به سرانجام نرسن، توی محدودهٔ توجهت قرار نمی‌گیرن.
Arman ekhlaspour
«یگانه و مهم‌ترین تغییری که می‌توانید در عادات کاری خود ایجاد کنید، این است که ابتدا کار خلاقانه را انجام دهید و سپس کار منفعلانه
Arman ekhlaspour
«پیشرفت صرفاً به معنی بهره‌وری بیشتر نیست، بلکه به معنی بهره‌وری در انجام کارهای صحیح است.
کاربر ۴۰۳۳۸۹۵
شما فقط یک بار زندگی می‌کنید. چگونه می‌خواهید به بهترین شکل از آن استفاده کنید؟ استادان بهره‌وری اغلب پیشنهاد می‌کنند، به جای کارایی، بر اثربخشی تمرکز کنید.
کاربر ۴۰۳۳۸۹۵
مهم‌ترین فعالیت‌ها در زندگی ما آن‌هایی هستند که امیدها، رؤیاها، خلاقیت‌ها و کسب‌وکار ما را پیش می‌برند.
girl1390
دریافته‌ام که بسیاری از افراد تحمل نمی‌کنند تا بعدازظهر برای بازبینی ایمیل صبر کنند. مشکلی نیست. شما را به یک چالش دعوت کنم؟ می‌توانید تا دَه صبح صبر کنید؟ نُه صبح چطور؟ هشت و نیم صبح؟ خودتان را با یک مقطع زمانی خاص درگیر نکنید. نکتهٔ اصلیِ راهبرد فوق آن است که صبح‌ها در فضایی که هنوز شرایط روحی و ذهنی‌تان تحت‌تأثیر عوامل بیرونی قرار نگرفته، زمانی را برای انجام مهم‌ترین کارتان بگذارید.
shahab mozafari
انرژی‌تان را مدیریت کنید، نه زمان‌تان. پی برده‌ام خلاقیت من صبح‌ها گُل می‌کند. یعنی درست زمانی که سرحال هستم بهترین نوشته‌هایم را می‌نویسم و دربارهٔ بهترین راهبرد برای کسب‌وکارم تصمیم می‌گیرم. من فعالیت‌هایی را که به خلاقیت نیاز دارند صبح انجام می‌دهم و سایر فعالیت‌های تجاری مانند مصاحبه‌ها، پاسخ‌دادن به ایمیل‌ها، تماس‌های تلفنی، چتِ اسکایپ، تحلیل داده‌ها و حساب‌وکتاب‌ها را به بعدازظهر موکول می‌کنم. تقریباً همهٔ راهبردهای بهره‌وری دربارهٔ مدیریت بهتر زمان وسواس دارند، ولی وقتی حوصلهٔ کاری وجود ندارد، زمان به چه دردی می‌خورد؟
shahab mozafari
بزرگ‌ترین مانعِ به‌سرانجام‌رساندن عمدهٔ فعالیت‌ها شروع‌کردن آن‌ها است (بیرون‌آمدن از تخت کار پرمشقتی است، ولی همین که شروع کنید به دویدن، به‌پایان‌رساندن تمرین آسان‌تر می‌شود).
Amin
کتاب‌ها را بی‌هیچ عذاب وجدان و خیلی سریع کنار بگذارید. زندگی آن‌قدر کوتاه است که نباید صرف خواندن کتاب‌های متوسط شود. زمان طلا است.
حـــامـــیـــن
یک عادت خاص عادتی دیگر را در پی دارد و این همان اثر دومینو است.
رومینا
دشمن پیشرفت نه شکست است، نه موفقیت. دشمن پیشرفت بی‌حوصلگی، خستگی و نداشتن تمرکز است. دشمن پیشرفت تعهدنداشتن به روند است زیرا روند همه‌چیز است.
Standing MAN
زندگی صحنهٔ تمرین نیست. فقط یک نفر در کانون توجه‌ها قرار دارد، ولی همه از گام‌نهادن روی صحنه سود می‌برند. صحنه‌ای که شما می‌خواهید روی آن قدم بگذارید کدام است؟ چه بازی‌ای می‌خواهید انجام دهید؟ چطور می‌خواهید شروع کنید؟
مجتبی
تا قبل از مرگ‌تان چند ضربهٔ صفحه‌کلید در اختیار دارید؟ پاسخ مقدار اندکی است. ممکن است با خودتان بگویید آن‌قدرها هم کم نیست، ولی حقیقت این است که این عدد آهسته‌آهسته کم می‌شود. به‌ندرت این موضوع را در لحظه احساس می‌کنید، ولی در آنچه می‌نویسید یا انجام می‌دهید ضرورتی پنهان هست.
مجتبی
یک ضرب‌المثل ژاپنی معروف می‌گوید: «بعد از پیروزی در نبرد کلاهخود را محکم ببندید.» به عبارت دیگر، نبرد با پیروزی شما به پایان نمی‌رسد. تنها زمانی پایان می‌یابد که تنبل شوید،
میرزا بنویس
«همه این رو می‌دونن» با «همه این رو انجام می‌دن» متفاوت است.
Standing MAN

حجم

۴۹۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۴۹۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان