بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اشتباهات یک مرد | طاقچه
کتاب اشتباهات یک مرد اثر ام. سوسا

بریده‌هایی از کتاب اشتباهات یک مرد

نویسنده:ام. سوسا
انتشارات:انتشارات مجید
امتیاز:
۳.۲از ۳۹ رأی
۳٫۲
(۳۹)
وقتی عاشق کسی باشی به او دروغ نمی‌گویی، در تاریکی نگهش نمی‌داری، به او خیانت نمی‌کنی و حتی نزد خودش خردش نمی‌کنی.
abbas5549
مردها از ترس حرف‌ها و واکنش زن‌ها سعی می‌کنند کارهایی را که انجام داده‌اند پنهان کنند، ولی آنچه مردها نمی‌دانند این است که زن‌ها نقش یک احمق را بازی می‌کنند تا ببینند شما تا کجا در دروغ‌گفتن پیش می‌روید.
سورینام
اعتماد مهم‌ترین بخش رابطه است و وقتی از بین برود بازسازی رابطه بسیار سخت می‌شود.
abbas5549
عشق و توجه دو عامل مهم در زندگی مشترک هستند و وقتی جای خالی‌شان در رابطه حس شود به او چراغ سبز نشان می‌دهید تا ترکتان کند.
abbas5549
مردی که در برابر یک زن قوی احساس ضعف می‌کند چون تابه‌حال عادت به رتبه‌ی دوم نداشته است نمی‌داند باید چه‌کار کند. چیزی که اکثر مردها نمی‌فهمند این است که زن هیچ‌وقت نمی‌خواهد مسئولیت‌ها را بر عهده بگیرد و اصلاً نمی‌خواهد خودش را در مرتبه‌ای بالاتر از شما قرار بدهد، فقط می‌خواهد به شما نشان بدهد از اینکه شما از احساساتش خبردار شوید نمی‌ترسد و به‌راحتی حاضر است شما را با بایدها و نبایدهای موردنظرش آشنا کند. او نیازی ندارد که شما به مسائل زندگی‌اش رسیدگی کنید چون خودش مدام در حال کار‌کردن روی وجوه مختلف زندگی‌اش است و من فکر می‌کنم همین موضوع باعث ایجاد بزرگ‌ترین سردرگمی‌ها می‌شود.
سورینام
رابطه یعنی اولویت و تعادل. او کمکتان می‌کند و شما هم درعوض به او کمک می‌کنید. با همین روش رابطه‌تان را پیش می‌برید.
abbas5549
اگر قرار است دوستش داشته باشی، درست دوستش داشته باش یکی از دلایلی که یک رابطه تمام می‌شود این است که جاذبه‌ی ابتدایی خودش را از دست می‌دهد. در ابتدای هر رابطه همه‌چیز معمولاً عالی است، چیزی افسانه‌ای تا اینکه با گذشت زمان همه‌چیز کم‌کم شروع به تغییر می‌کند.
سورینام
زن‌ها، به‌طور کلی، قبل از انجام کاری که باعث پشیمانی‌شان بشود چند بار فکر می‌کنند، درحالی‌که آمار نشان می‌دهد چنانچه چیزی هیجان‌انگیز به مردها پیشنهاد شود تعداد زیادی از آن‌ها بدون لحظه‌ای فکر آن را قبول می‌کنند. به بیان ساده‌تر، قبل از انجام هر کاری که ممکن است آینده‌ی شما را خدشه‌دار کند یا آینده‌ی رابطه‌تان را خراب کند کمی فکر کنید.
سورینام
مشکل همین‌جاست که ما عادت نداریم مردها را در حال ابراز هیچ نوعی از احساسات ببنیم
abbas5549
مردها در سنین کودکی چیزی به اسم همدردی را نیاموخته‌اند. آن‌ها یاد گرفته‌اند که قوی باشند و گریه نکنند. اصول درک‌کردن احساس طرف مقابل را نیاموخته‌اند
abbas5549

حجم

۵۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۵۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۱۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد