بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب و سرانجام زنان | طاقچه
کتاب و سرانجام زنان اثر ملورین کونر

بریده‌هایی از کتاب و سرانجام زنان

نویسنده:ملورین کونر
امتیاز:
۲.۴از ۳۱ رأی
۲٫۴
(۳۱)
وقتی مردان در گروه‌هایی بدون زنان جمع می‌شوند، در آنان ایده و رفتار مسموم بیشتری به‌وجود می‌آید که جریان تاریخ را زهرآگین کرده است.
Elahe
امروز ۱۳۰۰ میلیون فقیر و نادار در جهان وجود دارد که نیازمند خوراکند. هفتاد درصد این نیازمندان گرسنه، زنان و مادران هستند. ستم مضاعف را بنگرید: در همین جهان فقر و ناداری، زنان شصت درصد کارها را انجام می‌دهند، ده درصد درآمد و یک درصد ثروت را دارند.
بهراد
به امید روزی که من بتوانم ساعت ۱۰ شب بنزین بزنم و به کلی وحشت زده نباشم. زیرا اگر به لبخند مردی مودبانه پاسخ دهی، تو را دنبال خواهد کرد و اگر آن‌را نادیده بگیری جانت در خطر است. در هر دو حالت آزار و اذیت ادامه دارد.
کاربر ۲۳۷۴۶۱۵
افزون بر برتری زنان در قضاوت، در امانت‌داری و رازداری، قابل اعتماد بودن، انصاف، روابط کاری و تفریحی بهتر با دیگران، رهایی نسبی از انگیزه‌های منحرف کننده سکس، سطح پایین‌تر پیش‌داوری، تعصب و خشونت، زنان را از نظر زیست‌شناسی برتر از مردان می‌سازد. زنان در همه سنین مرگ و میر کمتر و طول عمر بیشتری از مردان دارند. در برابر بیشتر بیماری‌ها پایدارترند و احتمال ابتلا به اختلالات مغزی که منجر به رفتارهای اخلال‌گر و حتی زیان‌آور می‌شود، در آنان بسیار کمتر است. البته از همه مهم‌تر بدن زنان توانایی تولید یک زندگی نو را دارد، کاری گران‌بها و از نظر زیست‌شناسی دشوار و تنش‌زا که مردان به راستی ناچیزترین سهمی را در آن دارند.
☆Nostalgia☆

حجم

۳۶۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

حجم

۳۶۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد