بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نوآفرینی | طاقچه
کتاب نوآفرینی اثر آدام گرانت

بریده‌هایی از کتاب نوآفرینی

۴٫۵
(۶)
نوآفرینان بزرگ به‌تعویق‌اندازندگانی بزرگ‌اند، اما به‌کلی از برنامه‌ریزی نمی‌گذرند. آنها به‌طور استراتژیک کارها را به تعویق می‌اندازند و با آزمایش و پالایش احتمالات مختلف، به‌تدریج پیش می‌روند.
هدی✌
وقتی سوچتا نادکارنی و پل هرمان، پژوهشگران استراتژی، حدود دویست شرکت را در هند بررسی کردند، معلوم شد شرکت‌هایی که بالاترین بازده مالی را داشتند آنهایی بودند که مدیران اجرایی ارشدشان پایین‌ترین امتیاز کارایی و سرعت عمل را به خود می‌دادند.
هدی✌
به عمیق‌ترین معنای کلمه، دوست کسی است که بتواند در شما پتانسیلی بیش ازآنچه خودتان می‌بینید پیدا کند، کسی که به شما کمک کند بهترین نسخه از خودتان شوید.
احسان رضاپور
برای گرفتن فایرفاکس یا کروم، باید قدری ابتکار عمل به خرج دهید و مرورگر متفاوتی دانلود کنید. به‌جای پذیرفتن وضعیت پیش‌فرض، ابتکار عمل به خرج دهید
آسمان آصفی
«در کار علمی، ایده‌ها برای رسیدن نیاز به زمان دارند،»
هدی✌
نمی‌توان در نوآفرینی تعجیل کرد.
هدی✌
«رؤیایی دارم.» این یکی از شناخته‌شده‌ترین عبارت‌ها در تاریخ سخنوری بشر است
هدی✌
. در سال ۱۹۲۷، بلوما زیگارنیک، روان‌شناس روسی، نشان داد افراد از کارهای ناتمام خاطرهٔ روشن‌تری دارند تا کارهای تمام‌شده. وقتی کاری به پایان می‌رسد، دیگر به آن فکر نمی‌کنیم. اما وقتی آن کار مختل و ناتمام رها می‌شود، در ذهنمان فعال باقی می‌ماند.
هدی✌
«صاحب نبوغ گاه بیشترین دستاوردها را زمانی دارند که کمترین کار را می‌کنند، زیرا دارند به مقاصد خود می‌اندیشند و در فکرشان ایده‌هایی بی‌نقص شکل می‌دهند.»
هدی✌
وقتی کاری را عقب می‌اندازید، برای خود وقت می‌خرید تا به تفکر واگرا بپردازید، نه اینکه کار را با رسیدن به یک ایدهٔ خاص از پیش تمام‌شده بدانید. درنتیجه، مجموعهٔ وسیع‌تری از ایده‌های نوآفرینانه را مدنظر قرار می‌دهید و در نهایت مسیر تازه‌تری را در پیش می‌گیرید.
هدی✌

حجم

۶۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۶۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۸۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد