بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عامل باشید | طاقچه
کتاب عامل باشید اثر حامد ناظری

بریده‌هایی از کتاب عامل باشید

نویسنده:حامد ناظری
امتیاز:
۵.۰از ۷ رأی
۵٫۰
(۷)
موفقیت زمانی به دست می‌آید که انگیزه و رویاهای شما برای رسیدن به موفقیت بزرگتر از بهانه‌هایتان باشد.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
افکار چه مثبت و چه منفی، هنگامی که با تکرار مداوم تقویت شوند روز به روز قدرتمندتر خواهند شد.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
هر چه سریع‌تر حرکت کنید، انرژی بیشتری کسب می‌کنید. هر چه سریع‌تر حرکت کنید کار بیشتری انجام می‌دهید و احساس سودمندی بیشتری می‌کنید. هر چه سریع‌تر حرکت کنید تجربه و اطلاعات بیشتری به دست می‌آورید. و هرچه سریع‌تر حرکت کنید تواناتر و کارآمدتر می‌شوید. و بالعکس اگر کار را آرام و آهسته انجام دهید با فرسایش روبرو می‌شوید. فرسایش دشمن شماره یک و بلای جان بازاریابی شبکه‌ای است. فرسایش یعنی طی شدن زمان، بدون رشد و کسب درآمد.
Mahsa Behrouz
خواستن همراه با برخاستن یعنی توانستن
Mahsa Behrouz
در واقع در بسیاری از مواقع یک کارآفرین احساس تنهایی می‌کند، چرا که تنها فرد تصمیم‌گیرنده در بسیاری از شرایط است.
Mahsa Behrouz
استاد گفت: پس تو نیز برای خداوند چنین باش! همیشه تلاش کن تا با ارزش‌تر از جسم، گوشت، پوست و استخوانت گردی. تلاش کن تا آنقدر برای انسان‌ها، هستی و کائنات خداوند، مفید و با ارزش شوی تا مقام و لیاقتِ توجه، لطف و رحمتِ او را به دست آوری
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
یکی از ویژگی‌های انسان‌های عامل داشتن احساس اضطرار است، ایجاد حس اضطرار یک اقدام ذهنی و درونی است. فرد می‌بایست هوشیاری و آگاهی خود را نسبت به محدود بودن زمان و وقت افزایش دهد و برای انجام دادن کارها، یک حس اضطرار ایجاد کند و بلافاصله اقدام کند، این احساس همان تمایل و شوق ذاتی برای انجام و اتمام سریع کار است. این تمایل درونی، نوعی بی‌صبری است که به انسان انگیزه می‌دهد تا کار را شروع کند و ادامه دهد
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
لازم است بدانید که انسان به طور کلی در سه بُعد فیزیکی، عقلانی و روحانی زندگی می‌کند. وجود بُعد روحانی در انسان که فناناپذیر است، بر اساس الگوی ذهنی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده، که موجب می‌شود فرد تصور کند، برای همیشه وقت و فرصت برای انجام دادن کارهایش وجود دارد. در صورتی که زندگی در دنیای فیزیکی به زودی به پایان می‌رسد و باید به این نکته آگاه بود که فرصت و زمان حضور در این دنیا بسیار محدودتر از آن چیزی است که تصور آن می‌رود.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
یکی از اساسی‌ترین تفاوت‌های بین افراد عامل با افراد منفعل و واکنشی این است که آنها علاقه زیادی به تعویق انداختن کارها دارند، در حالی‌که افراد عامل هیچ وقتی را برای انجام دادن کارهایی که آنها را به رویاهایشان نزدیک‌تر می‌کند، هدر نمی‌دهند.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷

حجم

۱۰۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱۰۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
۹,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد