بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آنچه هر رهبری باید بداند | طاقچه
کتاب آنچه هر رهبری باید بداند اثر جان مکسول

بریده‌هایی از کتاب آنچه هر رهبری باید بداند

نویسنده:جان مکسول
انتشارات:نشر افکار
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأی
۴٫۲
(۵)
هر چه بالاتر بروید، باید از خود گذشتگی بیشتری به خرج بدهید.
ژان لاو ژان
فیلسوف بزرگ یونان پلوتارک گفته است «حاصلخیزترینزمین، اگر زیر کشت نرود، چیزی جز علف محصول آن نخواهد بود.» اگر مردم اشتیاقی برای موفقیت نداشته باشند، هیچ نوع مهارت، دانش و توانایی نمی‌تواند به آنها کمک کند.
mamal123
مسئولیت‌پذیر باشید. کار خود را به نحو احسن انجام دهید. بیشتر از آنچه از شما انتظار می‌رود، تلاش کنید. ایده‌های خلاق برای تغییر، بهبود و پیشرفت ارائه دهید.
mamal123
شما ممکن است رئیس خود را گول بزنید، اما هرگز نمی‌توانید همکاران خود را گول بزنید.
mamal123
آنچه امروز هستیم، نتیجه انتخاب دیروز ماست
mamal123
زندگی من، قبل از تمام شدن روز با ده‌ها زندگی تماس دارد. قبل از غروب آفتاب نمرات خوب یا بد خود را خواهد گرفت. این آرزویی است که هر روز می‌کنم. این دعایی است که هر شب می‌کنم. خدای من، آیا زندگی‌ام در خدمت مردم بوده است؟
mamal123
توانایی + نگرش = نتیجه استعداد برجسته + نگرش مخرب = تیم بد استعداد برجسته + نگرش منفی = تیم متوسط استعداد برجسته + نگرش متوسط = تیم خوب استعداد برجسته + نگرش مثبت = تیم عالی
سیستماتیک
مسیحیت: اگر انتظار داری که دیگران کاری برای تو انجام دهند، برای دیگران نیز انجام بده. اسلام: چیزی را که به خود روا نمی‌داری برای دیگری نیز نپسند. یهودیت: اگر چیزی برای شما نفرت‌انگیز است، برای همراهان خود نیز نخواه، این قانون کلی است و بقیه دیگر حواشی و تعلیقات است. بودایی: اول یک سوزن به خودت بزن، بعد یک جوالدوز به دیگری. هندو: همان طور که نمی‌خواهی دیگران نسبت به تو با بدجنسی رفتار کنند، تو نیز با دیگران بدجنسی نکن.
mamal123
هنگامی که شکست می‌خورید، آن را حادثه‌ای موقتی ببینید نه یک بیماری مسری که تا آخر عمر باید از آن رنج ببرید.
mamal123
رمان نویس معروف اچ. جی. ولز می‌گوید «ثروت و قدرت معیار موفقیت نیستند، تنها معیار واقعی موفقیت نسبت بین این دو است: آنچه ممکن است باشیم و آنچه شده‌ایم.»
mamal123

حجم

۵۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

حجم

۵۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد