بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مینیمالیسم | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب مینیمالیسم اثر جاشوا فیلدز ملبورن

بریده‌هایی از کتاب مینیمالیسم

۳٫۸
(۲۶)
بهترین روابط ترکیب سالمی از اشتراک‌ها و اختلاف‌ها هستند، روابطی که در آن‌ها اشتراک‌های یکدیگر را می‌پذیرید و می‌آموزید که چطور به تفاوت‌ها احترام بگذارید و از آن‌ها لذت ببرید. بدین صورت، می‌توانید بین قطعیت و تنوع که برای داشتن یک رابطۀ پایدار و معنادار لازم است تعادل ایجاد کنید.
_Ali_2870
شما می‌توانید تمرینات خودتان را داشته باشید، حتی اگر نتوانید یک حرکت بارفیکس یا شنا بروید. هر کسی در طول روز، هجده دقیقه فرصت دارد که برای سلامتی‌اش صرف کند، این‌طور نیست؟
مهلا
یک تصور اشتباه و رایج پیرامون ورزش برای داشتن بدن سالم وجود دارد: برای تناسب اندام باید هر روز هشت کیلومتر بدوید، چهار روز در هفته به باشگاه بروید و بتوانید پرس سینه بزنید. اما این تصور صحیح نیست.
مهلا
اگر کارهایی انجام می‌دهید که برای بدنتان مضرند، باید منتظر تاوان آن‌ها باشید.
مهلا
غذا را باید یک مادۀ مغذی در نظر بگیرید، نه نوعی وسیلۀ سرگرمی.
مهلا
روزۀ منقطع نوعی الگوی غذاخوری است که به‌صورت دوره‌ای بین روزه‌داری (روزه‌ای که اجازۀ نوشیدن آب را دارند) و روزه‌خواری اجرا می‌شود. برای مثال، فردی که به‌طور متناوب روزه می‌گیرد باید در طول روز، شانزده ساعت چیزی نخورد و سپس، دو یا سه وعده در بازۀ هشت‌ساعتی، در هر روز، غذا بخورد. از این رو، هر یک از چهار الگوی بالا را می‌توان در روزۀ منقطع به کار برد. افرادی که از این رژیم پیروی می‌کنند (حتی برای ده روز) معمولاً، به نتایج بی‌نظیری دست می‌یابند
مهلا
گذشته معادل آینده نیست. زندگی در گذشته به‌مثابۀ رانندگی فقط با آینۀ وسط است، که نهایتاً منجر به تصادف می‌شود، زیرا شما از آنچه پیش رویتان است بی‌خبرید.
Fateme Nahavandi

حجم

۱۵۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۵۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۲۴,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد