بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب سرت را از زندگی ام بکش بیرون | طاقچه
کتاب سرت را از زندگی ام بکش بیرون اثر الکساندرا راینوارث

بریده‌هایی از کتاب سرت را از زندگی ام بکش بیرون

انتشارات:نشر مون
امتیاز:
۳.۳از ۹ رأی
۳٫۳
(۹)
هرچه بیشتر فکر کردم، بیشتر دریافتم که برای آدم‌هایی که ازشان خوشم نمی‌آید، جاهایی که نمی‌خواهم باشم و انجام کارهایی که دوست ندارم، بیش از حد وقت می‌گذارم. وحشتناک نیست؟
Sky_Blue
بدون ملاحظهٔ اینکه شخص مقابل بعد از این مرا دوست خواهد داشت یا نه. فوق‌العاده بود! نباید همیشه همین‌طور عمل کنیم؟ نباید همیشه رُک و بی‌پرده رفتار کنیم؟ اما مرز بین رک بودن و عوضی بودن دقیقاً کجاست؟
Sky_Blue
آن دسته دوستانی که مثل زالو تمام انرژی شما را می‌مکند، نمی‌گذارند راحت از دستشان خلاص شوید. دقیقاً نمی‌دانستم این «خلاص شدن» از دست یک دوست را چطور باید به انجام برسانم. چطور می‌توانم محکم رفتار کنم و مثل کِرم روی قلاب، الکی به خودم نپیچم؟
Sky_Blue
هرچه به مسائل بیشتری فکر می‌کردم، برنامه‌ام برای رهایی از این زندان خودساخته دقیق‌تر می‌شد. اگر صرف حذف کاترین از زندگی‌ام تا به این حد برایم موفقیت بزرگی محسوب می‌شود، پس وقتی تمام چیزهای دیگری را که مطابق میلم نیستند از زندگی‌ام حذف کنم، چقدر حس بهتری خواهم داشت!
Sky_Blue
واقعاً چرا به مهمانی کریسمس اداره می‌روم؟ به‌خاطر اینکه از رئیس و همکارهایم خوشم می‌آید؟ نه! و چرا هنوز در این گروه مزخرف واتس‌اپ هستم که پیام‌هایش تا نصفه‌شب باعث لرزش موبایلم می‌شود؟ هرچه بیشتر فکر کردم، بیشتر دریافتم که برای آدم‌هایی که ازشان خوشم نمی‌آید، جاهایی که نمی‌خواهم باشم و انجام کارهایی که دوست ندارم، بیش از حد وقت می‌گذارم. وحشتناک نیست؟
Sky_Blue
می‌دانم کسانی هستند که دقیقاً همین کار را می‌کنند، اما من از آن‌ها نبودم. من جزء آن دسته افرادی هستم که هروقت کسی بهشان تنه بزند، مرتب معذرت‌خواهی می‌کنند.
Sky_Blue
اِل. پیشنهادی بسیار عمل‌گرایانه داد: «صاف برو پیشش و بگو کاترین داری دیوونه‌م می‌کنی و دیگه نمی‌خوام ببینمت.» بعد کمی مکث کرد و اضافه کرد: «خودشیفتهٔ خِرفت!» به‌هرحال اِل. هیچ‌وقت از کاترین خوشش نمی‌آمد.
Sky_Blue
هیچ اهمیتی به عذاب‌وجدان‌های لعنتی ندهید!
mim133
موقعیت‌هایی که در آن‌ها رفتار من تحت‌تأثیر این قرار می‌گرفت که دیگران درباره‌ام چه فکری خواهند کرد و کمتر به این فکر می‌کردم که خودم چه می‌خواهم. (آن زمان هنوز نفهمیده بودم زندگی‌ام بدون کاترین چقدر بهتر شده.)
Sky_Blue

حجم

۱۹۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۱۹۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۶۱,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد