بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مثل اینشتین بیاموزید | طاقچه
کتاب مثل اینشتین بیاموزید اثر پیتر هالینز

بریده‌هایی از کتاب مثل اینشتین بیاموزید

۴٫۰
(۱۰)
افرادی که به صورت فردی می‌آموزند ترجیح می‌دهند تنهایی کارکنند وافسار پردازش افکار را خود به دست بگیرند. همه چیز در ذهن خودشان روی می‌دهد وبرای خود‌خوانی، ابزار و روش‌های خودشان را دارند، نه این‌که با دیگران هیچ تعاملی نداشته باشند، اما لحظه‌ی آخربه کنج غار تنهایی خودشان می‌خزند و به دنبال ارتباط‌ها می‌گردند. آن‌ها می‌دانند چه سؤالاتی از خود بپرسند وکجای اطلاعات‌شان ناقص است. با توضیحات دیگران مطلب برای‌شان جا نمی‌افتد و باید خودشان قدم به قدم آنرا بررسی کنند. برای یادگیری بهتر تاریخ اسپانیا این افراد باید به همراه چند کتاب ومتون سخنرانی خود در گوشه‌ای چله نشینی کنند.
شهرزاد
۵٪ درهنگام گوش‌دادن به یک سخنرانی ‫- ۱۵٪ هنگام خواندن ‫- ۲۰٪ از پردازش‌های دیداری‌وشنیداری ‫- ۳۰٪ از اطلاعات نمایشی (این مورد و مورد قبلی در دسته‌بندی روش‌های نمایشی هستند.) ‫- ۵۰٪ از بحث‌های گروهی( این مورد و بعدی از روش‌های مشارکتی هستند.) ‫- ۷۵٪ از طریق انجام تمرین ‫- ۹۰٪ از طریق آموزش به دیگران
Amin Psi
ترتیب متفاوتی را درهنگام خواندن ومرور پیش بگیرید که با ترتیب اولیه در دریافت اطلاعات تفاوت داشته باشد. از نکات آخر فصل پایانی کتاب شروع کنید و به مقدمه برسید ازبخش نتیجه گیری مقاله یا تحقیق به سمت مقدمه بیایید.
کاربر ۲۹۱۴۲۲۶
بسیاری از افراد ترکیبی از مدل‌های مختلف هستند بنابراین می‌توانید از یازده روش مورد بحث، چند تا را انتخاب کنید. مهم دانستن آن است که باخودشناسی روشی را پیش بگیریم که نیازها و علایق ما را برآورده کند و فقط در این زمان است که می‌توانید مثل اینشتین یاد بگیرید.
شهرزاد
برای یادگیری هرچه بهتر تاریخ اسپانیا، می‌توانید با پاسخ‌دهی به تعدادی نمونه سؤال شروع کنید تا جرقه‌های فکری از نوک قلم سرازیر شوند. اگر استفاده از لغات برای شما ارجعیت دارد، باید تصاویر، جداول ونمودارها را به صورت توصیفاتی ساده در قالب کلمات درآورید و بعداً جزییات را هم اضافه کنید. یادداشت‌های منظم و مفصل که بارهاو بارها نوشته شده‌اند، برای این افراد مناسب هستند. باید بلند فکرکردن‌های خود را به‌صورت نوشتار در‌آورید و سؤالاتی طرح کنید تا بعداً به آن‌ها پاسخ دهید.
شهرزاد

حجم

۸۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۸۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
۱۲,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد