بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب انواع شخصیت براساس اینیاگرام | طاقچه
کتاب انواع شخصیت براساس اینیاگرام اثر دان ریچارد ریسو

بریده‌هایی از کتاب انواع شخصیت براساس اینیاگرام

۴٫۰
(۶)
افراد نوع پنجم در بالاترین درجه از سلامتی توانمندی معجزه‌گونه‌ای برای نفوذ کردن در عمق واقعیت‌ها و درک گسترده آن دارند. آنها قادرند کلیت و تمامیت هر چیزی را مدنظر قرار دهند و نقش و نگارهایی را مشاهده کنند که برای دیگران چیزی جز ابهام به نظر نمی‌آید.
Mohsen
تفاوت عمده‌ای که افراد نوع پنجمی که در حد وسط سلامتی به سر می‌برند با افراد نوع پنجمی سالم دارند این است که آنها نگران‌اند که فاقد دانش کافی برای به دست آوردن جایگاه خود در جامعه هستند و ازاین‌رو معتقدند که باید بیشتر مطالعه کنند و بیشتر تمرین کنند و فنون بهتری را بیاموزند یا به آزمایش بگذارند و در زمینه موردنظرشان عمیق‌تر شوند و مصداق این طرز تفکرشان این است که "هرچه بیشتر بدانیم از نادانسته‌های خود بیشتر آگاه می‌شویم". آنها به دلایل گوناگونی نگران‌اند که نتوانند ایده‌ها و نظریات خود را جامه عمل بپوشانند و چون متقاعد شده‌اند که آمادگی لازم را برای اینکه وارد میدان عمل شوند ندارند بنابراین از این میدان عقب‌نشینی کرده و به ذهن و فکر خود که برحسب تجربه گمان می‌کنند قوی‌ترین و مطمئن‌ترین کیفیت آنها است مراجعه می‌کنند.
Mohsen
امکان دارد نابغه به این دلیل که در سطوح بالاتری به همه‌چیز می‌نگرد گهگاهی از واقعیت‌ها فاصله بگیرد درحالی‌که دیوانه واقعاً از واقعیت‌ها به دور است و چیزی جز توهم و خیال باطل ندارد که جانشین آن کند.
Mohsen

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۵۱ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۵۱ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد