بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زبور نور | طاقچه
کتاب زبور نور اثر محمدرضا رمزی اوحدی

بریده‌هایی از کتاب زبور نور

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۶ رأی
۴٫۰
(۶)
وقتى دیدى مردم عهد و پیمانهایشان درهم و برهم و مختلط شد و امانت‌هایشان سبك شمرده شد پس ملازم خانه خود باش و مالك زبان خود باش و بگیر آنچه را كه مى‌شناسى و واگذار بكن آنچه را كه نمى‌شناسى و به كار شخصى خود بپردازد و در امر عامه دخالت مكن.
rezamw3
بعد امیرالمؤمنین مى‌فرماید: پدر و مادرم فداى گروهى كه نامشان در آسمان شناخته شده است ولى در زمین گمنام هستند. آنان گروهى هستند كه با صبر خود به خدا منت نمى‌گذارند و فدا كردن جان خود در راه حق را بزرگ نمى‌شمارند...اگر تصمیم بگیرند كوهها را از جاى خود بكنند این كار را مى‌كنند.
rezamw3
امام رضا(ع) مى‌فرماید: زود است كه بر مردم زمانى بیاید كه عافیت در آن زمان ده جز باشد نه جز از آن در جدا شدن از مردم و یك جز از آن در سكوت باشد.
rezamw3
ما باید در مسیر رضایت امام عصر(عج) حركت كنیم نه اینكه به امید شفاعت، راه گناه كردن را هموار كنیم.
rezamw3
در یكى از تشرفات مرجع عزیز جهان تشیع آیت‌الله العظمى مرعشى«ره» امام عصر(عج) به ایشان مى‌فرمایند: براى رفع مشكلات یا مالك ۱۰۲ بار، یا عزیز ۱۰۵ بار، یا غالب ۱۰۴۴ بار بگوئید.
rezamw3
صاعقه در وقت نزدیكى ظهور امام مهدى به طورى زیاد مى‌شود كه مردى نزد جماعتى مى‌آید و سؤال كند كه امروز صاعقه به چه كسى
rezamw3
و این دعائیست كه حضرت ولىعصر (عج) به من آموخت: «رب من ذا الذى دعاك فلم تجبه و من ذا الذى سالك فلم تعطه و من ذا الذى ناجاك فخیبته او تقرب الیك فابعدته...».یعنى: بار خدایا چه كسى دعا كرد و تو او را اجابت نفرمودى؟ كدامیك از بندگانت دست نیاز به سوى تو دراز كرد و تو او را محروم نمودى؟
rezamw3
و چه خوش گفته حافظ شیرازى: چو مستعد نظر نیستى وصال مطلب!!.
rezamw3
مردى خدمت امیرالمؤمنین على(ع) آمد و عرض كرد: اى امیرمؤمنان! به ما از مهدى آل محمد(ص) خبر ده؟ حضرت فرمود: آنگاه كه روندگان بروند، زمان‌ها بگذرد و مؤمنان كمیاب شوند و فراهم آمدگان نابود شوند در آن زمان خواهد آمد.
rezamw3
او را غیبتى است كه روزهایش بسیار و مدتش طولانى پس مخلصان، منتظر خروجش باشند و اهل تردید انكارش كنند و جاهلان یاد او را به استهزاء گیرند و وقت‌گذاران (تعیین‌كنندگان وقت ظهورش) در آن دروغگو شوند و عجله كنندگان در آن هلاك گردند و تسلیم شوندگان در آن نجات یابند.
rezamw3

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۵۲۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۵۲۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد