بریده‌های کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

خداوند در بسیاری موارد دیگر می‌گوید: «قبل از اینکه تو چیزی بگویی، پاسخت را می‌دهم. به شرط آنکه قلباً مرا باور داشته باشی» .
adine
اگر می‌خواهید در انجام کار موفق باشید، بارها با خود بگویید: «کار من عالی خواهد بود و من به عالی‌ترین شکل موفق می‌شوم. در آخر هم موفقیت حاصل کارم می‌شود»
فرجی
اغلب از مردم شنیده‌ام که می‌گویند: راهی را به ما نشان بده تا بتوانیم رفتار همسر و یا دوست خود را تغییر دهیم. من در جواب آنها می‌گویم: من فقط می‌توانم روشی را به تو یاد دهم که بتوانی خود را تغییر دهی. اگر خود را تغییر دهی، دیگران نیز تغییر می‌کنند.
سعید دونقطه دی
اگر هریک از ما بتوانیم جملۀ «قدرت برتر در عالم، خداوند است» را در شرایط سخت ناامیدی، با خود تکرار کنیم، هرگز از راه اصلی خارج نمی‌شویم و با امید و توکل به خداوند به انتظار باز شدن درِ رحمت او می‌نشینیم.
sadeghi
«زنان با زبان خود در سه چیز قدرت بالایی دارند: شفا، دعا و موفقیت»
فرجی
حضرت مسیح در این باره فرموده است: «اگر چیزی را می‌خواهی، ابتدا بپرس سپس به دنبالش بگرد. شاید هم بهتر باشد که ابتدا در بزنی، تا در رحمت خداوند به رویت باز شود» .
فرجی
در خزانۀ بیکران خداوند هرگز به روی نیکوکاران بسته نخواهد شد. اگر هم دری بسته شود خداوند درهای دیگری به روی او باز می‌کند. هرگز از هیچ گذشتی پشیمان مباش و به هیچ کیفری شادمانی مکن. «نامۀ حضرت علی (ع) به مالک اشتر»
فرجی
«خداوند پاک و بلند مرتبۀ جهانیان قادر است حتی در کویر هم چشمه‌های جوشان و چاه‌های پراز آب برایتان بفرستد. اگر به او ایمان داشته باشید!»
فرجی
همانا کسانی که کفر را به بهای ایمان می‌خرند، هرگز چیزی به خدا ضرر ندهند. «قرآن کریم»
سعید دونقطه دی
خداوند پاک و مقدّس! دری به رویم بگشا تا در بهترین محل با برترین‌ها باشم و در جایگاهی که تو برایم خواسته‌ای قرار بگیرم و برای همه چیز تو را شکر می‌کنم.
فرجی

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۳۱صفحه بعد