بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زندگی شما پیام شماست | طاقچه
کتاب زندگی شما پیام شماست اثر اکنات ایسواران

بریده‌هایی از کتاب زندگی شما پیام شماست

انتشارات:نشر البرز
امتیاز:بدون نظر
انجام دادن بیش از یک کار در آن واحد، باعث کاهش توجه می شود و هشیاری را از بین می‌برد. هنگامی که در آن واحد هم بخوانیم و هم بخوریم، بخشی از ذهن ما درگیر آنچه می‌خوانیم و بخش دیگر درگیر خوردن می‌شود؛ هرگز نمی توانیم هیچ یک از کارهایی را که انجام می‌دهیم به طور کامل و به بهترین شکل انجام دهیم. به همین ترتیب، هنگامی که مشغول گفت وگو با کسی هستید، بکوشید توجه کامل خود را معطوف وی کنید. این‌ها مواردی بسیار کوچک هستند، اما توجه به همین نکات ریز و کوچک، در مجموع، می تواند به شما در تمرکزی عمیق کمک فراوان کند.
Roya🌱
هنگامی که هر روز پس از مدرسه به خانه برمی گشتم، مادربزرگم می گفت، «از زمانی که اینجا را ترک کردی تا وقتی برگشتی هر اتفاقی که برای تو افتاده، همه را برای من تعریف کن.» می‌دانستم که هر بخشی از زندگی من برای او بسیار اهمیت داشت. پس، لطفاً تا جایی که برای تان امکان دارد، برای فرزندتان وقت بگذارید. هیچ وقت اسباب‌بازی و پول نمی تواند جای چنین امر مهمی را در زندگی فرزند شما بگیرد. این کار شما باعث می‌شود که فرزندتان در امنیت و بخشندگی بزرگ شود و آماده باشد تا دنیا را مکانی بهتر برای زندگی کند.
Roya🌱
اگر بتوانید خود را به سمتی سوق دهید که بیشتر و بیشتر به نیازهای اطرافیانتان بیندیشید، با آدم‌های دور و بر خود کار کنید هر چند که همیشه آدم‌های خوشایند شما نباشند، خود را بدین وسیله در برابر افسردگی واکسینه و به دیگران نیز، برای افسرده نشدن، کمک کرده‌اید.
Roya🌱
هنگامی که وارد خانه‌ای می شوم، به هیچ وجه تحت تأثیر مبلمان و وسایل گرانقیمت و چیزهای عجیب و غریب و باغ زیبای آن خانه قرار نمی گیرم. این‌ها آفرینندهٔ زیبایی نیستند. خانه ای را زیبا می بینم که اعضای آن در هماهنگی کامل زندگی می کنند، هر یک از افراد خانه نیاز دیگری را در اولویت خویش قرار می دهد. اینجاست که به خود می گویم، عجب خانهٔ زیبایی! این است نظر من در مورد خانه زیبا ــ جایی که پدر، مادر و فرزندان، همیشه اتحاد را در خانه به یاد داشته باشند، جایی که هر کسی در آن تنها به دنبال منافع و خواسته های شخصی خودش نباشد و برای رسیدن به منافع شخصی، همه با هم برای رسیدن به هدفی والاتر تلاش کنند. این به هیچ وجه کار راحتی نیست، اما رسیدن به آن موجب رشد و شکوفایی همهٔ اعضای خانواده، حتی حیوان خانگی آنان، می شود.
Roya🌱
عشق واقعی بر اساس افزایش شفقت و احترام به یکدیگر به دست می آید.
Roya🌱

حجم

۱۵۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۵۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد