بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بزن قدش! این یه قانونه | طاقچه
کتاب بزن قدش! این یه قانونه اثر مل رابینز

بریده‌هایی از کتاب بزن قدش! این یه قانونه

۳٫۶
(۱۵)
اگر باور داشته باشید که تلاش زیاد شما را به جایی می‌رساند، در زندگی خود شگفتی خواهید آفرید.
مرضیه
تو از آن چیزی که فکر می‌کنی بسیار قوی‌تری.
مرضیه
نمی‌دانید اگر به خودتان این‌قدر سخت نگیرید، اوضاع چقدر آسان‌تر می‌شود و زندگی می‌تواند چقدر زیباتر باشد. و اگر مدام خودتان را به‌لحاظ ذهنی سرزنش نکنید، موفقیت‌های زندگی چقدر دلچسب‌تر می‌شوند.
کاربر ۱۹۷۴۲۰۶
مسواک زدن دندان‌ها با دست مخالف، درحالی‌که فکری را در ذهن تکرار می‌کنید، باعث می‌شود که مغز نسبت به آن پیام توجه بسیار بیشتری نشان دهد. استفاده از دست مخالف باعث تمرکز مغز می‌شود. در این حالت، ذهن بر هرآنچه در اطرافش رخ می‌دهد، بیشتر متمرکز می‌شود؛ ازجمله بر هر چیزی که موقع مسواک زدن می‌گویید. این تلاش مضاعف باعث می‌شود آن کلمات و احساساتی که برمی‌انگیزانند را به‌خوبی به یاد بسپارید، زیرا ذهن آن‌ها را با این عادت جسمانی جدید (مسواک زدن دندان‌ها با دست مخالف) پیوند می‌زند.
احسان رضاپور
باید احساساتی را که در زندگی‌تان می‌خواهید خلق کنید؛ شادی، لذت، خوش‌بینی، اعتمادبه‌نفس و تحسین. احساس مورد توجه بودن و تشویق شدن از جایی شروع می‌شود که خودتان این احساس را به خودتان هدیه کنید.
مرضیه
وقتی با خودتان می زنید قدش، امکان ندارد که بتوانید راجع به خودتان فکر بدی کنید.
احسان رضاپور
‫تا وقتی فکر می‌کنی که من هیچ‌وقت نمی‌تونم جای اون باشم، برای رسیدن به رؤیاهات کاری نمی‌کنی. وقتی می‌بینی بقیه کارهایی رو انجام می‌دن که تو از انجام دادنشون می‌ترسی، طبیعیه که حسودی‌ت بشه. اما اگه فقط می‌نشینی و به خواسته‌هات فکر می‌کنی، پس اون‌ها رؤیات نیستن، فقط یه آرزوی معمولی‌ان. ‫رؤیا نیازمند عمله. نیازمند همکاریه. رؤیا فقط وقتی واقعی می‌شه که شهامتش رو پیدا کنی به‌سمتش قدم برداری.»
MelbyMelika
علت اینکه آن چیزی را که در زندگی می‌خواهید ندارید، تا حدی این است که وقتی حس‌وحال انجام کاری را ندارید انجامش نمی‌دهید. زندگی شما فقط وقتی آسان‌تر می‌شود که همیشه کارهای سخت را به انجام برسانید. تسلیم حس‌وحالتان نشوید و انجامش دهید.
کاربر ۱۹۷۴۲۰۶
زندگی به شما چیزی می‌آموزد. همیشه این‌طور است. همه‌چیز، منظورم دقیقاً همه‌چیز است؛ شما را برای رویدادهای بعدی آماده می‌کند.
مرضیه
وقتش رسیده آن‌طور که مستحقش هستید و به آن نیاز دارید، خودتان را تشویق کنید. ارزش و احترام قائل شدن برای خود، دوست داشتن خود و اعتمادبه‌نفس، همه و همه با ساخت این صفات در وجود خود آغاز می‌شوند. به همین دلیل است که ازتان می‌خواهم هر روزتان را با یک بزن قدش در آینه شروع کنید. این عادتی است که باید یاد بگیرید، بفهمید و هر روز آن را تمرین کنید. این تنها، شروع ماجراست.
مرضیه

حجم

۷۲۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۷۲۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۳صفحه بعد