بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تیپ های شخصیتی | طاقچه
۲٫۳
(۶)
همه چیز را از دیدگاه عقل سلیم خود، قضاوت کنید. مالک عقاید محکم مختص به خود شوید و هیچ چیزی را از روی حسن‌نیت نپذیرید و هنگامی که خودتان از طریق استدلال و بحث و گفتگوی منطقی به یک باور محکم و درک کاملی از یک چیز می‌رسید، به سطح خاصی از آگاهی و شناخت دست خواهید یافت.
زهرا
واقعاً چیزی به نام " تیپ‌های شخصیتی" وجود دارد که بر اساس آن، انسان‌ها در عین منحصر به فرد بودن، به دسته بزرگتری تعلق دارند که هر یک، نمونه‌های خاصی از آن دسته بزرگتر می‌باشند.
زهرا
کنار آمدن با تیپ دومی‌های بیمار، سخت‌تر از تا کردن با سایر تیپ‌های شخصیتی است، زیرا آن‌ها به نام ازخودگذشتگی صرف، به شدت خودخواه هستند و با وجود اعتقاد به اینکه انسان‌های کاملاً خوبی هستند، ممکن است آسیب‌های جدی را بر دیگران وارد سازند.
کاربر ۴۵۵۳۸۴۷
همه توصیفاتی که در مورد تیپ پایه شما بیان شده، در همه زمان‌ها به شما مربوط نمی‌شوند، زیرا ویژگی‌های افراد که تیپ شخصیتی آن‌ها را می‌سازند بین حالت‌های سالم، متوسط و ناسالم، تغییر می‌کنند.
کاربر ۴۵۵۳۸۴۷
اصولاً، تیپ هشتمی‌ها در برابر دنیای خارجی و خصوصاً دیگران، مقاومت می‌کنند. آن‌ها به خاطر ترس از اینکه ممکن است دیگران کنترل ایشان را به دست گیرند و به آن‌ها آسیب برسانند، نمی‌خواهند زیاد تحت تأثیر و نفوذ دیگران قرار گیرند. تیپ هشتمی‌ها برای جلوگیری از وقوع این امر، موضع سخت و مبارزه جویانه‌ای را در برابر جهان، اتخاذ می‌کنند و با پرخاشگری، خواسته‌های خود را ابراز می‌کنند تا به خود ثابت کنند دیگران نمی‌توانند بر آن‌ها اثر گذارند
کاربر ۴۵۵۳۸۴۷

حجم

۵۴۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۵ صفحه

حجم

۵۴۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۵ صفحه

قیمت:
۱۲۳,۵۰۰
۱۱۱,۱۵۰
۱۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد