بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بیش یادگیری | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بیش یادگیری اثر اسکات یانگ

بریده‌هایی از کتاب بیش یادگیری

نویسنده:اسکات یانگ
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۳.۸از ۲۸ رأی
۳٫۸
(۲۸)
شرایط و امکانات یادگیری بی‌شمارند، فقط منتظر افراد خودآموختهٔ مشتاقی هستند تا با یافتن روش‌های جدید از آن‌ها بهره ببرند.
هدی✌
افراد بسیاری، به‌ویژه درون‌گراها، از برقراری ارتباط با یک غریبه و کمک خواستن از او دوری می‌کنند. آن‌ها نگرانند که مبادا پذیرفته نشوند، نادیده گرفته شوند و حتی به‌خاطر گرفتن وقت آن فرد مورد عتاب قرار گیرند. به‌هرحال، واقعیت این است که این اتفاق بسیار کم پیش می‌آید؛ اکثر کارشناسان و افراد ماهر تمایل دارند دیگران را راهنمایی کنند و از این‌که کسی می‌خواهد از تجربه‌شان چیزی بیاموزد، احساس مباهات می‌کنند.
هدی✌
در جیب سوراخ چیزی نریزید. اگر چیزهایی را فراموش می‌کنید، دلیلش را بیابید. یاد بگیرید که همه‌چیز را برای همیشه به‌خاطر بسپارید نه برای چند لحظه.
هدی✌
می‌توانم هر چیزی را که می‌خواهم با تلاش و برنامه‌ریزیِ درست یاد بگیرم.
هدی✌
از آن‌جایی که مشاغل متوسط دارند از بین می‌روند، برای دستیابی به موفقیت دیگر داشتن تحصیلات پایه و سخت‌کارکردن کفایت نمی‌کند؛ درعوض، بایستی سطح مهارت خود را به اندازه‌ای بالا ببرید که یادگیری پایدار ایجاد شود. در غیر این‌صورت، به سطوح پایین‌تر و به سمت مشاغل کم‌مهارت تنزل خواهید کرد.
kiana
یادگیری غیرمستقیم و منفعلانه، دانش و اطلاعات خلق می‌کند. تمرین مستقیم و فعالانه (یادگیری ازطریقِ عمل)، مهارت می‌آفریند.
Astronaut
تازمانی‌که معنای گفته‌ای را درک نکرده‌اید، دربارهٔ درست بودنش چیزی نپرسید. – ارت بیشاپ، ریاضی‌دان
هدی✌
اکثر دانشجویان با کپی‌کردن نکات مهمی که با آن مواجه می‌شوند، یادداشت‌برداری می‌کنند. اما، روش دیگر یادداشت‌برداری این است که آن‌چه را که حفظ کرده‌اید به شکل سؤالاتی مطرح کنید که باید به آن جواب دهید. به‌جایِ این‌که بنویسید فرمان ماگنا کارتا در سال ۱۲۱۵ امضا شد، می‌توانید این سؤال را بنویسید که «فرمان ماگناکارتا در چه سالی امضا شد؟» و در کنارش قسمتی را که می‌توانید جواب را بیابید بنویسید. وقتی یادداشت‌هایتان را به شکل سؤال می‌نویسید، مطالب و منابعی برای تمرین بازیابی تولید می‌کنید.
هدی✌
بهتر است بعد از هر یک ساعت مطالعه چند دقیقه استراحت کنید و زمانتان را برای یادگیری بخش‌های مختلف موضوع تقسیم کنید.
هدی✌
شما می‌توانید با انتخاب مهارتی ارزشمند و تمرکز روی توسعه سریع مهارت، سریع‌تر در شغلتان پیشرفت کنید.
هدی✌

حجم

۳۱۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

حجم

۳۱۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان