بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت: روش‌های وارن بافت در سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار | طاقچه
کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت: روش‌های وارن بافت در سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار اثر ماری بافت

بریده‌هایی از کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت: روش‌های وارن بافت در سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

۳٫۳
(۲۵)
واقعیت این است که پول خیلی زیاد در زندگی می‌تواند بدبختی بیاورد. بچه‌های شما کار نمی‌کنند زیرا به امید ارث شما هستند و این بدین معناست که عزت نفس در آن‌ها رشد نمی‌کند و واقعیت تلخ این است که با گذشت زمان آن‌ها آرزوی نابودی شما را می‌کنند. اگر خیلی ثروتمند باشید اطراف‌تان پر می‌شود از افراد چاپلوسی که شما را در توهم می‌برند که شکوه و ابهت دارید و در نظر خیلی از افراد آدم احمقی هستید که فقط پولدارید
صادق
هرچه که در مسیر درست نباشد بالاخره در جایی متوقف می‌شود.
Muhammad Ali
حتمآ لازم نیست کارهای خارق‌العاده انجام دهیم تا نتایج خارق‌العاده به‌دست آوریم. به‌عنوان یک سرمایه‌گذار شما نباید تمام وقت در تلاش برای کسب ثروت باشید.
صادق
بازار مثل خدا به کسانی کمک می‌کند که به خود کمک کرده‌اند و آن‌هایی را که نمی‌دانند چه کار می‌کنند نمی‌بخشد.
Muhammad Ali
مردم معمولا خجالت می‌کشند از اینکه در زمان فروش رقم بیشتری را مطالبه کنند یا در زمان خرید رقم کمتری را درخواست نمایند. هیچ‌کس دوست ندارد که طماع یا بی‌کلاس شناخته شود.
Muhammad Ali
بازار سهام برای این است که شما پولدار شوید اگر بدانید که چطور بازی کنید. اگر قاعده بازی را ندانید رحم ندارد و پول خود را می‌بازید.
صادق
یاد بگیریم که: بیشتر مطالعه کنیم، کمتر قضاوت کنیم، مشورت را از مشاور درست بگیریم، کار را از کاردان بخواهیم، انگیزه در شرکای زندگی و تجاری خود ایجاد کنیم، قدر کارمندان و مدیران خوب را بدانیم و آن‌ها را از دست ندهیم و آدم‌های مؤثر زندگی‌مان را حفظ کنیم.
رضا خدابنده‌لو
پیدا کردن یک سهام خوب و خرید آن با یک قیمت خیلی خوب و نگه داشتن آن برای بیست سال و منتفع شدن از رشد و افزایش قیمت آن که کار سختی نیست که بخواهیم از موعظه‌گران وال استریت برای استراتژی‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت کمک بگیریم. در واقع این توجیهی برای کار مشاوران است و پولدار کردن آن‌ها نه مشاوره‌گیرنده‌ها.
mohammad
اگر شما در یک سوراخ توپ بیندازید و همین‌طور به‌ترتیب در بقیه سوراخ‌ها، هیچ‌وقت برای مدت طولانی نمی‌توانید گلف‌بازی کنید. یک کار با چالش همه چیز را برای‌تان جالب می‌کند و عزت‌نفس ایجاد می‌کند، خلاقیت را تقویت می‌کند و افراد با کیفیت بالا را جذب می‌کند. کار بدون چالش خسته‌کننده است و عزت‌نفس را کاهش می‌دهد و افراد با انگیزه پایین را جذب می‌کند
bemo
عشق و احترام واقعآ عشق و احترام متقابل می‌آورد و این اولین قدم در جاده موفقیت در کار و زندگی است.
mohammad

حجم

۱۳۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۱۳۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۳۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد