بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چرا هیتلر یهودیان را می کشت؟ | طاقچه
کتاب چرا هیتلر یهودیان را می کشت؟ اثر بابک مصطفوی

بریده‌هایی از کتاب چرا هیتلر یهودیان را می کشت؟

نویسنده:بابک مصطفوی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۵ رأی
۴٫۵
(۱۵)
لوئیس نیلسن، یکی از اعضای تیم برگزارکننده جشنواره مارکسسیم در لندن می‌گوید: «برای تغییر جامعه به انقلاب نیاز دارید؛ برای بهتر کردنش به اعتراض. با این روش بود که مردم عادی در بریتانیا توانستند به سیستم سلامت همگانی دست پیدا کنند و ساعت کار روزانه را به ۸ ساعت برسانند.»
amir.ghamari
زنان چه طور حق رأی پیدا کردند؟ نه به این دلیل که دل مردان حاضر در مجلس برایشان سوخت، این اتفاق افتاد چون زنان کنار هم جمع شدند و اعتراض کردند.
Book
برای تغییر جامعه به انقلاب نیاز دارید؛ برای بهتر کردنش به اعتراض.
Book
«علاوه بر اینکه اوضاع و احوال زمان عوض شده بود انقلاب کبیر فرانسه نیز که در سال ۱۸۴۸ بوقوع پیوست در مردم یک‌نوع تمایل و روح آزادیخواهی و حریت برانگیخت و در کشورهای ایتالیا، اتریش و پروس و سایر کشورهای اروپا اهالی برای بدست آوردن این کیمیای هستی یعنی آزادی تهییج شده بودند.
1984
آیا فقط مسائل مذهبی عامل دشمنی میان مسیحیان و یهودیان بود؟ خیر! اگرچه دشمنی این دو گروه به صورت بنیادی ریشه در مسائل مذهبی داشت، اما یکی دیگر از عوامل گسترش این دشمنی به روش درآمدزایی یهودی‌ها مربوط می‌شد. تقریباً در تمام ادیان رباخواری پدیده‌ای نکوهیده بود و آنرا زشت می‌پنداشتند اما یهودیان از انجام آن هیچ ابایی نداشته و به آن حرفه مشغول بودند، به گونه‌ای که می‌توان آنان را بنیانگذاران بانکداری امروزی نامید.
1984
حضرت مریم از کودکی تا سن ۱۳ سالگی و بلوغ در این مسجد به عبادت و زهد مشغول بود تا آنکه در این ایام، جهت استراحت از مسجد خارج و به سمت شرق بیت‌المقدس در خیابان‌ها شروع به حرکت کرد. در این هنگام به ناگاه جوانی سفید روی و زیبا و خوش‌اندام در مقابلش ظاهر شد، حضرت ابتدا از این مواجهه ترسید، اما بعد که جبرئیل به او اعلام داشت که او جبرئیل (یا روح‌القدس) است و از سوی خداوند بر او نازل شده که فرزندی به او ببخشد، او اجازه داد که جبرئیل بر جیب پیراهن او بدمد، و در اثر آن او باردار شد.
1984
امنون نصر میگوید: «در دنیای مسیحیت، حتی امروز که دو هزار سال از مصلوب شدن حضرت عیسی می‌گذرد، هنوز انگشت اتهام به سوی یهودیان دراز می‌کنند و می‌گویند: «شما یهودیان بودید که پیامبر ما را به صلیب کشیدید» و می‌گویند «لذا ما با یهودیان دشمن هستیم»......».
1984
ملتی که وابسته به یک کشور و تمدن مخصوص نباشد نمی‌تواند غیر از تقویت غریزه نفع پرستی شخصی، کاری دیگر داشته باشد.
LAJ
«هراسناک‌ترین چیز برای دین و انسان دین خو، منطق و عقل سلیم است. اولین روحانی جهان، اولین شیادی بود که به اولین ابله رسید»
LAJ
«هراسناک‌ترین چیز برای دین و انسان دین خو، منطق و عقل سلیم است. اولین روحانی جهان، اولین شیادی بود که به اولین ابله رسید»
ehsan fatahi

حجم

۸۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۸۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد