بریده‌های کتاب قانون‌ بی قانونی
کتاب قانون‌ بی قانونی اثر ارین میر

کتاب قانون‌ بی قانونی

۳٫۳
(۱۸)
«فقط زمانی در مورد دیگران صحبت کنید که قصد دارید همان حرف‌ها را به خودش بزنید»
Mehrad Daghighi
مقدمه، فرض، خلاف فرض، نتیجه‌گیری. فرانسوی‌ها در کل دوران تحصیل یاد می‌گیرند که از این روش برای تحلیل استفاده کنند. آمریکایی‌ها اغلب یاد می‌گیرند که مستقیم بروند سر اصل مطلب و از موضوع منحرف نشوند. فرانسوی‌ها فکر می‌کنند وقتی بحثی مطرح نشده، چطور می‌توان رفت سر اصل مطلب؟
Mriq Sezar
افراد وقتی با جمع همراه می‌شوند، خیلی بیشتر احساس راحتی می‌کنند. در بسیاری از بخش‌های زندگی این رویکرد بد نیست، اما ممکن است ما را به سوی همراهی با ایده‌ای یا حتی پشتیبانی فعالانه از ایده‌ای هدایت کند که غریزه یا تجربه‌مان به ما می‌گوید که احمقانه است.
Mriq Sezar
ما انسان‌ها از اینکه داشته‌های خود را از دست بدهیم، متنفریم. این تنفر حتی بیشتر از لذتی است که از به دست آوردن چیزهای جدید تجربه می‌کنیم.
Turin
در نتفلیکس اگر فکر می‌کنید با نظر یکی از همکاران مخالف هستید یا بازخوردی دارید که می‌تواند برای شرکت مفید باشد، باید حتماً آن را بیان کنید؛ زیرا نگفتن نظرات‌نشان می‌دهد به شرکت وفادار نیستید.
Mehrad Daghighi
ما در محیط کار فرهنگی داشتیم که افراد را نسبت به فرایندهای شرکت در اولویت قرار می‌داد، به جای بازدهی بر نوآوری تأکید می‌کرد و فرآیندهای کنترلی خیلی کمی داشت. در فرهنگ کاری ما به دست آوردن عملکرد برتر با کارمندانی بااستعداد و برجسته بدون کنترل‌کردن، اهمیت ویژه‌ای داشت. این فرهنگ شرایطی برای ما فراهم کرد که می‌توانستیم پیوسته رشد کنیم؛ زیرا نیازهای دنیا و اعضای شرکت هم به‌مرور تغییر کردند. نتفلیکس متفاوت است. ما فرهنگی داریم که در آن قانون بی‌قانونی وجود دارد.
jbayat.ir@gmail.com

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۵ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۵ صفحه

قیمت:
۱۱۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد