بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خودت را دست کم نگیر دختر! | طاقچه
کتاب خودت را دست کم نگیر دختر! اثر کارا الویل لیبا

بریده‌هایی از کتاب خودت را دست کم نگیر دختر!

انتشارات:نشر البرز
امتیاز:
۲.۸از ۴ رأی
۲٫۸
(۴)
دنیا سعی کرده به من لباسی تنگ و محدود بپوشاند و پس از سال‌های سال پوشیدن این لباس و تلاش برای نفس کشیدن در آن، دیگر خسته شده‌ام.
کاربر ۶۳۷۴۳۱۰
چطور اصیل‌ترین نسخهٔ خودتان را بیابید؟ به شهود درونی‌تان گوش دهید.
mafian
هر بار که پروژهٔ جدیدی را شروع می‌کنم، خواه نوشتن کتاب باشد خواه تغییر سبک شخصی خودم یا یک عادت جدید، در پی الهام‌گیری هستم. در گذشته به‌اشتباه فکر می‌کردم الهامات جایی بیرون از ما هستند. البته بسیاری از ما (ازجمله خودم) با هنر، موسیقی، سفر و ارتباط با دیگرانی که کارهای جالب کرده‌اند، شور و شوق می‌گیریم اما تازگی‌ها متوجه شده‌ام که عمیق‌ترین و حقیقی‌ترین الهام، درون آدمی رخ می‌دهد. به یاد داشته باش هرچه به آن نیاز داری درونت است و هرآنچه نیاز داری از طریق الهام درونی‌ات قابل‌دسترسی است.
mafian
دوست و همکارم دکتر فریتز گالت یک بار دربارهٔ اضطراب توصیهٔ خوبی به من کرد و همین توصیه زندگی‌ام را تغییر داد. او توضیح داد که اضطراب به‌سادگی یک انرژی است و ما می‌توانیم مسیر آن را به‌سوی مثبت‌گرایی تغییر دهیم. این انرژی را می‌توانیم برای پیش بردن اهداف و ایده‌هایمان به‌کار گیریم. اضطراب می‌تواند در ما حس کوشش به‌وجود آورد. این عبارت‌ها برای من قدرتمند بود. در آن‌زمان بابت مشکلات خودم سخت دچار اضطراب بودم و توصیهٔ دکتر گالت مرا ترغیب کرد که روی تغییر احساساتم کار کنم. اکنون با حواس جمع به لحظات پر از اضطراب خود فکر می‌کردم و فهمیدم که بیشتر اوقات حقیقت خویش را بر پایهٔ افکار آزاردهنده و چیزهایی که به‌احتمال‌زیاد هرگز رخ نمی‌دهند، پایه‌ریزی کرده‌ام. به‌تدریج در روند فکری خود «بهترین سناریوها» را وارد کردم و تمرکزم را روی درست‌ترین کاری که می‌توانم انجام دهم گذاشتم. به‌جای اینکه آن احساسات آزاردهنده را سرکوب کنم، آنها را خطاب قرار دادم. روی آنها کار کردم و قوی‌تر از این ورطه بیرون آمدم.
mafian
کمتر به ظاهر خود بیندیشید و بیشتر به احساس درونی خود فکر کنید.
mafian

حجم

۱۴۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۱۴۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
۱۱,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد