بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تو بی نظیری | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب تو بی نظیری اثر ویکتوریا اوستین

بریده‌هایی از کتاب تو بی نظیری

انتشارات:نشر البرز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأی
۳٫۷
(۳)
خودتان را عادت دهید با خاطرات خوب زندگی کنید و همهٔ کارهایی را که خداوند برایتان انجام داده به یاد داشته باشید.
بهار
. ما نباید اجازه دهیم آنچه زمانی معجزه‌آسا بوده به اتفاقی معمولی تبدیل شود. ذوقِ کار خداوند را از دست ندهید.
بهار
خداوند مرا دوست دارد؛ نه به‌دلیل عملکردم، نه به این دلیل که هر کاری را بی‌نقص انجام می‌دهم، بلکه چون اشرف مخلوقات او هستم.
بهار
گاهی ما برای داشتن یک درخت بلوط دعا می‌کنیم؛ ما یک محصول کامل را تقاضا می‌کنیم، درحالی‌که خداوند یک دانه بلوط به ما هدیه می‌کند.
بهار
تنها تفاوت یک الماس گران‌بها با یک زغال‌سنگ در فشاری است که تاب آورده است. تحت آن فشار یک تکه زغال معمولی به جواهری کمیاب و گران‌بها تبدیل شده است. واقعیت این است که فشاری که در زندگی با آن مواجه هستی قرار نیست تو را بشکند؛ قرار است تو را بسازد، قرار است تو را بپرورد و به تو تجاربی هدیه دهد تا بر پایهٔ آن اعتمادبه‌نفست را بسازی.
بهار
رسیدن به یک سطح جدید همیشه کار آسانی نیست. گاهی‌اوقات، خداوند از افراد دیگر، تجارب جدید و حتی از قلمروی ناشناخته‌ای استفاده می‌کند تا ما را از مکانی که در آن، جا خوش کرده‌ایم به پیش براند.
بهار
خداوند از تو می‌خواهد با ایمان پیش بروی و باور داشته باشی که انتخاب شده‌ای، تو بی‌نظیری و به‌خوبی قادری آنچه را که خداوند تو را به انجامش فرا خوانده به سرانجام برسانی.
بهار
از هر فرصتی برای نیکی به مردم استفاده کنید. شاید شما ندانید چرا خداوند آنها را سر راهتان قرار می‌دهد اما مطمئناً این امر تصادفی نیست. خداوند مدبرانه افراد را سر راهتان قرار می‌دهد و به شما اعتماد دارد که عشقش را به آنها نشان می‌دهید. اکنون، وقت آن است سهم خود را انجام دهید. بی‌نظیر بودن یعنی فراخوانِ خداوند بر زندگی‌تان را درک کنید. خوب عشق بورزید. برای مایهٔ رحمت بودن، هیچ فرصتی را از دست ندهید؛ چه بخشیدن یک جفت کفش باشد، چه دعوت شخصی به صرف شام یا گفتن کلمه‌ای دلگرم‌کننده به فردی ناآشنا.
بهار
همهٔ ما از جانب خداوند تکلیف و مأموریتی داریم که به آن فرا خوانده شده‌ایم. شاید این تکلیف قیام در مقابل مردم نباشد، شاید رفتن به سرزمین‌های دور و تبلیغ دین نباشد اما همهٔ ما به نیکی به مردم فرا خوانده شده‌ایم. شما مجبور نیستید مردم را انذار کنید؛ مجبور نیستید درمورد اعتقادات بحث یا سعی کنید آنها را متقاعد کنید به آنچه ایمان دارید ایمان آورند. تنها کاری که باید انجام دهید نیکی به آنهاست. صدای اعمالتان از کلماتتان رساتر است.
بهار
وقتی به دیگران نیکی می‌کنید و وقت یا منابعتان را به آنها اختصاص می‌دهید، سیل عظیمی از اندروفین در بدنتان جاری می‌شود که احساس خوبی به شما القا می‌کند. عشق ورزیدن و خدمت‌رسانی به دیگران عالی‌ترین حس شادمانی را به شما القا می‌کند.
بهار

حجم

۱۹۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱۹۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان