بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نوجوان موفق | طاقچه
کتاب نوجوان موفق اثر آروین خادمی

بریده‌هایی از کتاب نوجوان موفق

نویسنده:آروین خادمی
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:
۲.۳از ۱۲ رأی
۲٫۳
(۱۲)
در مدرسه بهترین باشید اهمیتی ندارد مدرسه رفتن تا چه حد می‌تواند برای بعضی‌ها خسته‌کننده باشد. مهم این است که تحصیلات به شما کمک می‌کند به یک عضو فعال و باسواد در جامعه تبدیل شوید. تلاش کنید برترین دانش‌آموز مدرسهٔ خودتان باشید و بهترین‌هایتان را ارائه بدهید. در کلاس درس متمرکز باشید و به معلم‌هایتان خوب توجه کنید. تکالیف‌تان را با احساس مسئولیت کامل انجام بدهید. مطالعه کنید و بالاترین نمرات را کسب کنید. انجام تمام این کارها باعث می‌شود شما در بهترین دانشگاه و بهترین رشته پذیرفته شوید و این سکوی پرتاب شما برای داشتن یک آیندهٔ خوب و موفقیت در جامعه است. مدرسه از شما یک فرد کامل برای ورود به اجتماع می‌سازد و باعث می‌شود در مسیر درست قرار بگیرید.
...
در آموزه های اخلاق اسلام، از آرزوهای بلند مذمت شده، آن را ناپسند دانسته اند. حضرت علی (ع) در این باره می فرمایند: «ای مردم! بر شما از دو چیز می ترسم: هواپرستی و آرزوهای طولانی».
محمدرضا
تنها گنجی که جست و جو کردن آن به زحمتش می ارزد، هدف است. (لوئی استیونس)
محمدرضا
داشتن هدف در زندگی، به انسان قدرت ایستادگی و مبارزه با مشکلات می دهد؛
محمدرضا
شاید شما هم با من هم عقیده باشید که افراد موفق در هریک از عرصه های زندگی، از نشاط و رضایت خاطر و محبوبیت بیشتری برخوردارند و افراد جامعه با ویژگی خاصی با آنان برخورد می کنند.
joje_ordakkk1387
فعال باشید عضو یک تیم ورزشی مناسب (در مدرسه یا خارج از آن) شوید. هر روز چند دقیقه بیرون بروید و بدوید. به یک گروه دسته‌جمعی تمرینات یوگا بپیوندید. شنا کنید. هنگام پخش آگهی‌های تبلیغاتی بین برنامه‌های تلویزیونی دراز-نشست بزنید. هر جور که می‌توانید ورزش کنید و فعال باشید. این باعث می‌شود چه به لحاظ ذهنی و چه به لحاظ بدنی احساس بهتری داشته باشید. مطالعات نشان می‌دهند افرادی که در سال‌های کودکی و نوجوانی خود بیشتر فعالیت داشته‌اند، در بزرگسالی نیز افراد فعال و سرزنده‌تری هستند. پس همین الان فعالیت و ورزش را شروع کنید.
...
از زندگی‌تان تمام و کمال استفاده کنید شما همیشه جوان نمی‌مانید و پیش از اینکه این موضوع را به خوبی درک کنید و از تک تک لحظات نوجوانی‌تان لذت ببرید به سن بزرگسالی خواهید رسید. آن موقع است که فقط با خود می‌گویید: «ای کاش قدر نوجوانی‌ام را بیشتر و بهتر می‌دانستم». جسور باشید. دنیای بیرون را تجربه کنید و زندگی را واقعا، زندگی کنید. عمر کوتاه است از آن لذت ببرید. شما می‌توانید.
...
هدف دار بودن، اندیشه را فعال می کند و به کارها جهت می دهد. هدف همانند بادبان برای کشتی است که انسان را از میان امواج سرگردانی می رهاند. انسان بی هدف مانند کشتی بدون بادبان است؛
محمدرضا
هدف دار بودن، توانایی هایی فرد را افزایش می دهد. هدف همانند موتوری است که به انسان نیرو می دهد و او را به حرکت در می آورد؛
محمدرضا
ح) از هر کار عجولانه، کورکورانه، احساسی و بدون تأمل پرهیز نمایید؛
محمدرضا

حجم

۷۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۷۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد