بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کشف توانمندی ها | طاقچه
کتاب کشف توانمندی ها اثر مارکوس باکینگهام

بریده‌هایی از کتاب کشف توانمندی ها

۳٫۴
(۴۹)
تراژدی حقیقی زندگی این نیست که هرکدام ما توانمندی‌های کافی ندارد، این است که نتوانیم از استعدادهایی که داریم استفاده کنیم.
منکسر
اساسی‌ترین مهارت سخنرانی در جمع: ۱. همیشه با صحبت در مورد این‌که چه می‌خواهید بگویید شروع کنید. ۲. صحبت‌هایتان را انجام دهید. ۳. به آن‌ها بگویید برایشان چه صحبت‌هایی کرده‌اید. این زنجیرهٔ مراحل را دنبال کنید تا تبدیل به سخنران بهتری شوید.
جواد محمدی
در عین این‌که واکنش‌های فی‌البداههٔ شما، بهترین ردپای استعداد شما را فراهم می‌کنند، اینها هم سه نشانهٔ دیگر است که باید در ذهن داشته باشید: اشتیاق داشتن، یادگیری سریع و خشنودی.
zorita
شما تنها با به حداکثر رساندن توانمندی‌هایتان عالی می‌شوید، و نه هرگز با برطرف کردن ضعف‌هایتان.
منکسر
واکنش‌های فی‌البداهه، اشتیاق داشتن، یادگیری سریع و رضایت خاطر همگی بهتان کمک خواهند کرد که استعدادهایتان را بشناسید و ردیابی کنید
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
تعریف توانمندی که از آن در این کتاب استفاده خواهیم کرد، کاملاً ویژه است: اجرای مدوام و تقریباً عالی یک فعالیت.
Samane Ashrafi
بافت به یک نکته اذعان می‌کند. «اگر یک تفاوت میان شما و من وجود داشته باشد، ممکن است به‌سادگی این باشد که من هرروز بیدار می‌شوم و این شانس را دارم که کاری را انجام دهم که دوست دارم، هرروز. اگر می‌خواهید چیزی از من یاد بگیرید این بهترین توصیه‌ای‌ست که می‌توانم به شما بکنم.»‌
sh.tavakoli
«برای این که زندگی‌تان را حول توانمندی‌هایتان بسازید به چه چیزی نیاز دارید؟» فهمیدن این راهنمایی که «از توانمندی‌هایتان بهره ببرید و ضعف‌هایتان را مدیریت کنید»
کاربر ۱۰۹۸۲۹۸
تراژدی حقیقی زندگی این نیست که هرکدام ما توانمندی‌های کافی ندارد، این است که نتوانیم از استعدادهایی که داریم استفاده کنیم. بنجامین فرانکلین توانمندی‌های به هدر رفته را «ساعت‌های آفتابی در سایه» می‌خواند.
sh.tavakoli
در دنیای کار، تفاوت میان فروشندهٔ دچار مشکل و فروشندهٔ عالی ممکن است تنها سه تماس در هفته باشد یا در طول یک ارائه، دو پیام عاطفی بیشتر درک شود یا یک واقعیت بیشتر در لحظهٔ درست مکالمه رو شود. تفاوت میان مربی نمونه و رئیسی عادی ممکن است تنها چند سؤال پرسیده شده و تنها چند دقیقه بیشتر صرف زمان برای گوش کردن باشد. حرفه‌تان هرچه باشد، راز اجرای مداوم نزدیک به عالی در این‌جور اصلاحات ظریف نهفته است.
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷

حجم

۲۴۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۲۴۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۰صفحه بعد